"Πανοσιολογιότατε, κύριοι Βουλευτές, κυρία και κύριοι Δήμαρχοι, κύριε Πρόεδρε του Επιμελητηρίου, αγαπητοί συνάδελφοι της Αυτοδιοίκησης.
Κυρίες και κύριοι εκπρόσωποι των φορέων και του επιχειρηματικού κόσμου.
Σας μιλώ τόσο προσωπικά, όσο και εκ μέρους του Περιφερειάρχη μας, που, παρά την επιθυμία του και τον προγραμματισμό του, ένα έκτακτο κώλυμα δεν του επέτρεψε να είναι μαζί μας.
Βρίσκω πάρα πολύ σημαντικό και με χαροποιεί ιδιαίτερα που είμαστε σήμερα όλοι εδώ και συμμετέχουμε στην ημερίδα που διοργανώνει το Επιμελητήριο Εύβοιας για τον Τουρισμό.
Αυτό, βέβαια, δεν αποτελεί πρωτότυπη σύλληψη. Όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου, η ανάπτυξη του Τουρισμού βρίσκεται ψηλά στη δημόσια ατζέντα. Όμως, παλιότερα, στα καλύτερα χρόνια, ο Τουρισμός θα συμπλήρωνε τα εισοδήματά μας. Θα προσέφερε διαφοροποίηση στον οικονομικό μας χάρτη, θα μας έκανε τη ζωή λίγο πιο εύκολη. Θα ήταν, επιτρέψτε μου να πω, το παντεσπάνι μας.
Σήμερα, φίλες και φίλοι, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ.
Ο δεύτερος λόγος που δίνει αξία στη σημερινή ημερίδα, μας πηγαίνει στο πως. Δεν αμφιβάλλει κανείς ότι η Εύβοια έχει αστείρευτο φυσικό δυναμικό προσέλκυσης τουριστών. Από τα Λιχαδονήσια μέχρι το Καβοντόρο και από τον πορθμό του Ευρίπου μέχρι τις ποδηλατικές διαδρομές της Σκύρου το “υλικό” υπάρχει. Είναι όμως δουλειά δική μας, να γεφυρώσουμε την τεράστια απόσταση ανάμεσα σε έναν πανέμορφο ευλογημένο τόπο και σε μια ώριμη τουριστική αγορά.
Φυσικά δεν ξεκινούμε από το μηδέν. Οι ξενοδόχοι μας και γενικά οι επαγγελματίες του Τουρισμού από χρόνια εργάζονται σε αυτήν την κατεύθυνση με σημαντικά αποτελέσματα. Θα πρέπει όμως με αυτούς τους επαγγελματίες ως αιχμή του δόρατος και εμάς τους φορείς και τους αυτοδιοικητικούς πρώτου και δευτέρου βαθμού από πίσω, συντονιστικά, επιτελικά, να αντικρίσουμε τη νέα εποχή.
Την εποχή που δε θα “πουλάμε” μόνο παραλίες, ούζο και Άη Γιάννη Ρώσσο - συγχωρείστε μου τη διατύπωση, αλλά έτσι είναι - αλλά θα προσφέρουμε ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν. Εύκολη πρόσβαση, υψηλού επιπέδου υπηρεσία, υποδομές υγείας, καθαριότητα, σωστές χρεώσεις. Ακόμη, την εποχή του διαφοροποιημένου προϊόντος που προσαρμόζεται πάνω σε συγκεκριμένες αγορές και ανάγκες, όπως ο θερμαλισμός, όπως τα αρχαιολογικά μονοπάτια και τα extreme sports.
Την εποχή, τέλος, του επιστημονικού marketing με στρατηγική προσέγγισης τόσο του αγοραστή της υπηρεσίας μας, που είναι οι tour operators, όσο και του τελικού μας καταναλωτή – επισκέπτη, μέσα από σύγχρονους διαύλους, όπως είναι το internet και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για όλους αυτούς τους λόγους, κυρίες και κύριοι, χαιρετίζουμε την εκδήλωση, συγχαίρουμε το Επιμελητήριο Εύβοιας για τη διοργάνωση, καλωσορίζουμε τους εισηγητές και δηλώνουμε παρόντες ως Περιφέρεια σε καθετί που μπορεί να μας καταστήσει χρήσιμους στη μεγάλη προσπάθεια Τουριστικής Ανάπτυξης του Νομού μας."