ΜΕΓΑΛΟΣ ΨΕΥΤΗΣ Ο ΣΙΜΟΣ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ
Ο Ανεξάρτητος Βουλευτής της Εύβοιας Κώστας Μαρκόπουλος αποκάλυψε ότι το ΕΣΠΑ δεν θα χρηματοδοτήσει τους οδικούς άξονες της Εύβοιας κάτι που ο Κεδίκογλου είχε αποκρύψει από τους Ευβοείς, λέγοντας ψέμματα τον Δεκέμβριο ότι ο οδικός άξονας της Εύβοιας είχε χαρακτηριστεί Διευρωπαϊκός
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
Η συνεδρίαση της αρμόδιας Επιτροπή Περιφερειών της Βουλής είχε ως θέμα την πορεία των μεγάλων έργων στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.
Δυστυχώς τα νέα ήταν άκρως ανησυχητικά και οι προσδοκίες μας μάλλον διαψεύδονται.
Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Σιμόπουλος αποκάλυψε ότι το ΕΣΠΑ και στην επόμενη προγραμματική περίοδος 2014-2020 θα χρηματοδοτήσει ΜΟΝΟ οδικούς άξονες που ανήκουν στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών.
Ωστόσο οι δρόμοι της Εύβοιας δεν ανήκουν σε αυτά.
Δυστυχώς τα νέα ήταν άκρως ανησυχητικά και οι προσδοκίες μας μάλλον διαψεύδονται.
Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Σιμόπουλος αποκάλυψε ότι το ΕΣΠΑ και στην επόμενη προγραμματική περίοδος 2014-2020 θα χρηματοδοτήσει ΜΟΝΟ οδικούς άξονες που ανήκουν στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών.
Ωστόσο οι δρόμοι της Εύβοιας δεν ανήκουν σε αυτά.
Η Ελλάδα έχει κάνει αίτηση, αλλά δεν υπάρχει μέχρι σήμερα επίσημη απάντηση.
Επομένως ούτε οι οδικοί άξονες, ούτε η παράκαμψη Χαλκίδας πρόκειται να χρηματοδοτηθούν.
Αυτό έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με δελτία τύπου του Υφυπουργού Σίμου Κεδίκογλου στις 18 & 19/12/2012, σύμφωνα με τα οποία ο οδικός άξονας της Εύβοιας είχε ήδη χαρακτηριστεί Διευρωπαϊκός άξονας.
Μάλιστα ο Υφυπουργός ευχαριστούσε τους αρμόδιους Υπουργούς της Κυβέρνησης, τους Ευρωβουλευτές και ιδιαίτερα τον κ. Γ. Κουμουτσάκο.
Ακόμα και αν τώρα, προκύψει θετική απάντηση, το ΕΣΠΑ έχει «πετάξει» πια για την Εύβοια. Όλα τα παραπάνω μόνο για αποκατάσταση της αλήθειας και για να μην θεωρούμαστε αφελείς ιθαγενείς… Η επόμενη αποκάλυψη του κ. Σιμόπουλου ήταν ότι οι μελέτες για τον βορειοκεντρικό άξονα όχι μόνο δεν είναι έτοιμες, αλλά αντιθέτως σταμάτησαν πλήρως.
Και η παράκαμψη Χαλκίδας δεν είναι ακόμα ώριμη και δεν έχει ενταχθεί καν στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Προσπελασιμότητας!
Επομένως ούτε οι οδικοί άξονες, ούτε η παράκαμψη Χαλκίδας πρόκειται να χρηματοδοτηθούν.
Αυτό έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με δελτία τύπου του Υφυπουργού Σίμου Κεδίκογλου στις 18 & 19/12/2012, σύμφωνα με τα οποία ο οδικός άξονας της Εύβοιας είχε ήδη χαρακτηριστεί Διευρωπαϊκός άξονας.
Μάλιστα ο Υφυπουργός ευχαριστούσε τους αρμόδιους Υπουργούς της Κυβέρνησης, τους Ευρωβουλευτές και ιδιαίτερα τον κ. Γ. Κουμουτσάκο.
Ακόμα και αν τώρα, προκύψει θετική απάντηση, το ΕΣΠΑ έχει «πετάξει» πια για την Εύβοια. Όλα τα παραπάνω μόνο για αποκατάσταση της αλήθειας και για να μην θεωρούμαστε αφελείς ιθαγενείς… Η επόμενη αποκάλυψη του κ. Σιμόπουλου ήταν ότι οι μελέτες για τον βορειοκεντρικό άξονα όχι μόνο δεν είναι έτοιμες, αλλά αντιθέτως σταμάτησαν πλήρως.
Και η παράκαμψη Χαλκίδας δεν είναι ακόμα ώριμη και δεν έχει ενταχθεί καν στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Προσπελασιμότητας!
Το ακόμα χειρότερο που μάθαμε είναι ότι η παράκαμψη Βασιλικού που είχε χρηματοδοτηθεί με κονδύλι του Π.Δ.Ε. δεν θα γίνει. Κονδύλια δεν υπάρχουν.
Ο ανάδοχος έχει ζητήσει να εγκαταλείψει το έργο!
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης ο βουλευτής Κ. Μαρκόπουλος δήλωσε: «Έχουμε μείνει με την εντύπωση πως όλα έβαιναν καλά. Κάποιοι μας κοίμισαν και κάποιοι άλλοι μας είπαν ψέματα. Δυστυχώς η Εύβοια είναι απούσα πλήρως από την παρούσα προγραμματική περίοδο ΕΣΠΑ, σε ότι αφορά τα μεγάλα έργα. Η μεγαλύτερη πόλη της Στερεάς Ελλάδας, η Χαλκίδα, είναι χωρίς παράκαμψη και το οδικό δίκτυο είναι άθλιο. Η πολιτεία ξέχασε ότι είμαστε πρώτοι σε τροχαία, με μοναδική ευθύνη την κατάσταση του οδικού δικτύου. Πρέπει επειγόντως να γίνει σύσκεψη στο Υπουργείο Ανάπτυξης με θέμα την Εύβοια.»
Ο νομός παραμένει απροστάτευτος…..
Αποτελεσματικότητα μηδέν…..
Ο ανάδοχος έχει ζητήσει να εγκαταλείψει το έργο!
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης ο βουλευτής Κ. Μαρκόπουλος δήλωσε: «Έχουμε μείνει με την εντύπωση πως όλα έβαιναν καλά. Κάποιοι μας κοίμισαν και κάποιοι άλλοι μας είπαν ψέματα. Δυστυχώς η Εύβοια είναι απούσα πλήρως από την παρούσα προγραμματική περίοδο ΕΣΠΑ, σε ότι αφορά τα μεγάλα έργα. Η μεγαλύτερη πόλη της Στερεάς Ελλάδας, η Χαλκίδα, είναι χωρίς παράκαμψη και το οδικό δίκτυο είναι άθλιο. Η πολιτεία ξέχασε ότι είμαστε πρώτοι σε τροχαία, με μοναδική ευθύνη την κατάσταση του οδικού δικτύου. Πρέπει επειγόντως να γίνει σύσκεψη στο Υπουργείο Ανάπτυξης με θέμα την Εύβοια.»
Ο νομός παραμένει απροστάτευτος…..
Αποτελεσματικότητα μηδέν…..