Οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Ερέτριας! | EviaZoom.gr - Εύβοια News
10 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM
BANNER ΔΕΘ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
 

Οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Ερέτριας!

Οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Ερέτριας!
Η δήμαρχος Ερέτριας όρισε τους αντιδημάρχους του Δήμου Ερέτριας...
Η Αμφιτρίτη Αλημπαντέ όρισε τους αντιδημάρχους του Δήμου Ερέτριας , με θητεία δυόμιση ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή από 1/9/2014 και μέχρι 28/2/2017, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:
 
Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Τσώκο Ιωάννη , στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του
Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου,
Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης,
Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού,
Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων

2. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
- την εποπτεία των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών,
Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης,
Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.

- την εποπτεία του προσωπικού του Δήμου πλην των υπαλλήλων του Τμήματος Τεχνικών
Έργων, Συντήρησης Υποδομών και Συγκοινωνιών και του Τμήματος Πολεοδομίας και
Περιβάλλοντος.
- την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς
και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας
- την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
- τη χορήγηση αδειών του προσωπικού
- την τέλεση γάμων
- την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
- τη λειτουργία των ΚΕΠ,
- τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών
- την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που
σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

3.Την εποπτεία Καθαριότητας όλου του Δήμου.
Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους

Β. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Λάμπρου Ιωάννη , στον οποίο δεν θα παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες
1. Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως
- τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,
- τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια

2. Τεχνικών Έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των
αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων,
Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών - Επίβλεψης έργων. Επίσης είναιυπεύθυνος για την εποπτεία των υπαλλήλων του Τμήματος Τεχνικών Έργων, Συντήρησης Υποδομών και Συγκοινωνιών και του Τμήματος Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος.
Επίσης την ευθύνη οδοστρώματος εντός σχεδίου και οικισμών (διαγραμμίσεις, συντήρηση κλπ)

3. Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και
Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.
-Οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία πάσης φύσεως οχημάτων του Δήμου

4. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων
οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας,
χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών,
Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου - Γραμματείας.
- την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου καώς και αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων
- το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας
- την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας
- Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων

5.Την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Αμαρυνθίων.
Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους

Γ. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Γούναρη Βασίλειο, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει κατά τόπο τις εξής αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Ερέτριας:

α. Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας Ερέτριας, της αποκομιδής και διαχείρισης των απορριμμάτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται
β. Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

γ. Την εύρυθμη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών

δ. Τον έλεγχο του πλανόδιου εμπορίου

ε. Διαχείριση αδέσποτων ζώων σε συνεργασία με τα τοπικά συμβούλια

στ. Διαχείριση των κοιμητηρίων σε συνεργασία με τα τοπικά συμβούλια

ζ. Την ευθύνη οδοστρώματος εντός σχεδίου και οικισμών (διαγραμμίσεις, συντήρηση κλπ)

η. την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Ερετρίας

Δ. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αργύρη Καραβά, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει κατά τόπο τις εξής αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Αμαρύνθου:

α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.

δ) Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Αμαρυνθίων

ε) Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

ζ) την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Αμαρυνθίων

η) την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Αμαρυνθίων

θ) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των καταργούμενων ΟΤΑ υλικών και περιουσιακών στοιχείων

Επίσης είναι υπεύθυνος για:
-Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας Αμαρυνθίων , της αποκομιδής και διαχείρισης των απορριμμάτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται

- Διαχείριση αδέσποτων ζώων σε συνεργασία με τα τοπικά συμβούλια
- Διαχείριση των κοιμητηρίων σε συνεργασία με τα τοπικά συμβούλια
-Την εύρυθμη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
- Την διαχείριση του πλανόδιου εμπορίου
-Την ευθύνη οδοστρώματος εντός σχεδίου και οικισμών (διαγραμμίσεις, συντήρηση κλπ)

4. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τσώκου Ιωάννη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.Λάμπρου Ιωάννης, ενώ, τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ Λάμπρου Ιωάννη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.Τσώκος Ιωάννης.

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ GOOGLE

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA