Όλοι αναρωτιούνται, για ποιο λόγο ο Χρήστος Παγώνης επέλεξε για την θέση του Γ.Γ, του Δήμου Χαλκιδέων, τον νεαρό Κερκυραίο και ανηψιό πολιτευτή του ΠΑΣΟΚ και όχι κάποιον πτυχιούχο από την πόλη της Χαλκίδας...
Ο νέος Γενικός Γραμματέας του Δήμου Χαλκιδέων, Τηλέμαχος Μωραϊτης αναλαμβάνει και επίσημα τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Τις αρμοδιότητες που προβλέπονται από τις διατάξεις του 3 σχετικού (Ν. 3801/2009)
Ο νέος Γενικός Γραμματέας του Δήμου Χαλκιδέων, Τηλέμαχος Μωραϊτης αναλαμβάνει και επίσημα τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Τις αρμοδιότητες που προβλέπονται από τις διατάξεις του 3 σχετικού (Ν. 3801/2009)
2. Εξουσιοδοτεί τον Γενικό Γραμματέα να Υπογράφει:
Πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης δημοτών καθώς και βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας.
Έγγραφα προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση που αφορούν αποφάσεις και αλληλογραφία του πρώην Γραφείου Αλλοδαπών του Δήμου Χαλκιδέων.
Έγγραφα προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση που αφορούν αποφάσεις και αλληλογραφία του πρώην Γραφείου Αλλοδαπών του Δήμου Χαλκιδέων.
Απαντήσεις σε Πράξεις Άρνησης Θεώρησης του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Υπογράφει έγγραφα δέσμευσης ή άρσης ΑΦΕ στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.
Tη χορήγηση Δημοτικής Ενημερότητας.
Τις αποφάσεις για την χορήγηση αδειών με ή χωρίς αποδοχές και τις μετακινήσεις εκτός έδρας στο εσωτερικό και το εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
Έγγραφα τα οποία απευθύνονται προς άλλες Δημόσιες Υπηρεσίες, Υπουργεία, Περιφέρεια, Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας Στ. Ελλάδας, Ασφαλιστικά Ταμεία κ.λ.π. καθώς και έγγραφα διοικητικής εκτέλεσης. Σε περίπτωση απουσίας του τα έγγραφα θα υπογράφονται από τον αρμόδιο Διευθυντή.
Διαβιβαστικά έγγραφα προς το Υπηρεσιακό Συμβούλιο για προαγωγές υπαλλήλων, επιλογή προϊσταμένων , ενστάσεις, διαθεσιμότητα, μετατάξεις και λοιπά.
Έγγραφα που αφορούν αποζημιώσεις προσωπικού με οποιαδήποτε σχέση εργασίας καθώς και βαθμολογικές και μισθολογικές αλλαγές του προσωπικού, υπηρεσιακές μεταβολές, μισθοδοτικές καταστάσεις, συμβάσεις εργασίας, υπερωρίες, έντυπα που αφορούν το ΟΑΕΔ καθώς και την Επιθεώρηση Εργασίας (ΣΕΠΕ).
Αποσπάσεις, μετατάξεις προσωπικού καθώς και αποφάσεις μετακίνησης – τοποθέτησης αυτών.
Τη χορήγηση αδειών κατάληψης κοινόχρηστων δημοτικών χώρων.