«Συνιστώ στον Φάνη Σπανό να κρατάει πιο μικρό καλάθι...» | EviaZoom.gr - Εύβοια News
12 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM - ΕΥΒΟΙΑ ΝΕΑ
BANNER TRIACON
 

«Συνιστώ στον Φάνη Σπανό να κρατάει πιο μικρό καλάθι...»

«Συνιστώ στον Φάνη Σπανό να κρατάει πιο μικρό καλάθι...»
Δείτε την αιχμηρή ανακοίνωση του Περιφερειακού συμβούλου Εύβοιας Γιώργου Ακριώτη...

"Στις 4/12/14 επισκέφθηκε την πόλη μας ο υπουργός κ. Χρυσοχοΐδης, για να εξαγγείλει ακόμη μια φορά το έργο της παράκαμψης της Χαλκίδας. Ενώπιον ενός κοινού, απ’ το οποίο οι μόνοι ίσως που ήταν διατεθειμένοι – και τους εξυπηρετεί, βεβαίως - να τον πιστέψουν ήταν οι κ.κ. Περιφερειάρχης και Αντιπεριφερειάρχης.

Ακόμη κι αν κάποιος καλοπροαίρετος θα έτεινε ευήκοο ους στις εξαγγελίες αυτές, που γίνονται σε μια περίοδο κατά την οποία η κυβέρνηση του κ. Χρυσοχοΐδη, δέσμια της εθελόδουλης στάσης της απέναντι στους δανειστές και την τρόικα, παραδέρνει καθημερινά ανάμεσα στην ανυποληψία και τον τυχοδιωκτισμό, σε μια περίοδο κατά την οποία οι εκλογές είναι το πιθανότερο σενάριο, μετά την αφωνία του κ. υπουργού να βρει έστω κάποιες πειστικές απαντήσεις σε εύλογα ερωτήματα, είναι βέβαιο ότι θα απογοητεύτηκε. 

   
Ιδού πώς απάντησε ο υπουργός σε ορισμένα καίρια ερωτήματα για το έργο: Χρηματοδότηση: Το έργο θα ξεκινήσει από το ΠΔΕ (πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων) και στην πορεία (;;;) θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2014-2020. Άρα, η ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ δεν έχει διασφαλιστεί ακόμη?.  

Απαλλοτριώσεις: Παρά το γεγονός ότι στον προϋπολογισμό του έργου έχουν εγγραφεί 50 εκ. € για απαλλοτριώσεις, αυτές κατά δήλωση του υπουργού <<ελπίζει>> να προχωρήσουν. Ωστόσο, δήλωσε ότι είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε το έργο, το οποίο – χωρίς διασφαλισμένη χρηματοδότηση , χωρίς απαλλοτριώσεις χωρίς ολοκλήρωση του κτηματολογίου– βαίνει προς άμεση δημοπράτηση.!!

Ας σημειωθεί ότι το έργο που εξαγγέλθηκε, δεν περιλαμβάνει το τμήμα της παράκαμψης από μεγάλη γέφυρα μέχρι διασταύρωση Λαμψάκου, ούτε την παράκαμψη Ψαχνών. Θα περνάει δηλαδή ο δρόμος μέσα από την Καστέλα!!!

Δεν έλειψαν βεβαίως οι παραινέσεις του υπουργού προς τους δημάρχους και τους μαθημτικής φύσηςεκπροσώπους της περιφέρειας να συνεννοηθούν μεταξύ τους, ώστε να εντάξουν το έργο και άλλα έργα στις προτεραιότητες και τους σχεδιασμούς για τον νομό, πράγμα που μάλλον δημιουργεί περισσότερα παρά απαντά στα ήδη εύλογα και υπαρκτά ερωτηματικά.

Έχουμε λοιπόν το φαινόμενο μιας κυβέρνησης – και ενός υπουργού που διαβάζει δεν διαβάζει, όλα τα υπογράφει και όλα τα ψηφίζει – η οποία, την ίδια στιγμή που έχει καρατομήσει τα κονδύλια των δημοσίων επενδύσεων, έρχεται εν μέσω μιας περιόδου κατά την οποία οι υπουργοί της δεν γνωρίζουν που θα ξημερώσουν ανήμερα των Φώτων, να εξαγγείλει το μεγαλύτερο έργο που ΘΑ κάνουν στην Εύβοια μετά από 34 (!!!) χρόνια.

Και νομίζουν πως απευθύνονται σε ιθαγενείς, οι οποίοι δεν θυμούνται ότι άλλα πολύ πιο ώριμα έργα, όπως η παράκαμψη του Βασιλικού και της Αμαρύνθου όχι απλώς καρκινοβατούν αλλά έχουν τιναχτεί στον αέρα.
 

Και μία απορία μαθηματικής φύσης 165εκ ευρώ για 16,5 χιλ. δρόμου πόσο μας κοστίζει το χλμ.

Αντί επιλόγου, θα συνιστούσαμε στον αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας λιγότερη προθυμία, να κρατάει πιο μικρό καλάθι, γιατί ο προκάτοχός του κ. Μπουραντάς επί 30 χρόνια εξήγγελλε, ενέτασσε, απέντασσε για να ξαναεντάξει τέτοια έργα...

πάμπολλες φορές, που ουδέποτε υλοποιήθηκαν

ΑΚΡΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ- ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΑΥΤΗΚΟΟΣ ΜΑΡΤΥΣ

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ GOOGLE

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA