Δέκα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της η σειρά επέστρεψε στον τηλεοπτικό σταθμό όπου προβλήθηκε για πρώτη φορά, στον ALPHA και το αποτέλεσμα, τόσο ποιοτικά όσο και… εμπορικά, βάσει των μετρήσεων τηλεθέασης, δικαιώνει το σταθμό της Κάντζας.
Η «Δέκατη εντολή» επέστρεψε λοιπόν στον… τόπο του εγκλήματος, αλλά μόνο… έγκλημα δεν είναι η απόφαση του ALPHA να την εντάξει ξανά στο πρόγραμμά της και να εμπιστευθεί στον έμπειρο σκηνοθέτη νέο κύκλο επεισοδίων.
Το πρώτο επεισόδιο έκανε 22,8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 28,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ στις γυναίκες ηλικίας 15 έως 24 ετών σημείωσε 52,9% μέσο όρο!
Αν λάβει κάποιος υπόψη ότι αυτό το κοινό, οι τηλεθεατές ηλικίας 15 έως 24 ετών, ήταν… μωρά όταν ξεκίνησε να προβάλλεται η σειρά, τότε συμπεραίνει ότι η «Δέκατη εντολή» δεν κέρδισε με την επιστροφή της μόνο τους παλαιούς της τηλεθεατές, αλλά και καινούργιους.
Και δικαιολογημένα γιατί η αισθητική που ακολουθεί σε αυτή τη σειρά ο Πάνος Κοκκινόπουλος είναι μεν η γνωστή του, αλλά πιο μοντέρνα, πιο σύγχρονη.
Γρηγόρης Μελάς - newsit