Για τη διευκόλυνση των πελατών, προτείνεται να πραγματοποιήσουν εμπορικές συναλλαγές, όπως υπογραφή νέας σύμβασης προμήθειας, διακοπή ρεύματος, λόγω μετεγκατάστασης, ρύθμιση οφειλών ή αλλαγές σε στοιχεία λογαριασμού - στην περίοδο πριν από τις 2 Ιουνίου ή μετά τις 5 Ιουνίου, καθώς κατά το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα θα πραγματοποιούνται εργασίες ολοκλήρωσης της εγκατάστασης του μηχανογραφικού συστήματος.
Για την εξόφληση των λογαριασμών, οι πελάτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται κανονικά από τα καταστήματα ΔΕΗ και από το εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών.
Οι εργαζόμενοι στα σημεία εξυπηρέτησης, τα κατά τόπους καταστήματα και το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11770 θα είναι στη διάθεση των πελατών, προκειμένου να παρέχουν εκτενέστερη ενημέρωση και συνδρομή για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε θέματος.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ