Μετά το e-diesel, η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την παραγωγή συνθετικής βενζίνης σε μικρές ποσότητες χρησιμοποιώντας «νερό, αέρα και ηλεκτρική ενέργεια».
Μία τέτοια ιδέα θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα των αποθεμάτων σε καύσιμα που υπάρχουν στον πλανήτη, θεωρούν οι ιθύνοντες της Audi η οποία ασχολείται με την παραγωγή καυσίμων δίχως… καύσιμα! Στην περίπτωση της συνθετικής βενζίνης (e-benzin) η Audi συνεργάστηκε με την Global Bioenergies δίχως να χρησιμοποιηθεί κανένα προϊόν διύλισης. Το αποτέλεσμα είναι βενζίνη υψηλής καθαρότητας η οποία έχε βαθμό οκτανίων RON 100 δίχως να υστερεί σε τίποτα από την κλασική αμόλυβδη.
Μία τέτοια ιδέα θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα των αποθεμάτων σε καύσιμα που υπάρχουν στον πλανήτη, θεωρούν οι ιθύνοντες της Audi η οποία ασχολείται με την παραγωγή καυσίμων δίχως… καύσιμα! Στην περίπτωση της συνθετικής βενζίνης (e-benzin) η Audi συνεργάστηκε με την Global Bioenergies δίχως να χρησιμοποιηθεί κανένα προϊόν διύλισης. Το αποτέλεσμα είναι βενζίνη υψηλής καθαρότητας η οποία έχε βαθμό οκτανίων RON 100 δίχως να υστερεί σε τίποτα από την κλασική αμόλυβδη.
Η διαδικασία παραγωγής μπορεί να ακούγεται απλή καθώς χρησιμοποιείται
νερό, υδρογόνο, CO2 και ηλιακή ακτινοβολία, αλλά πρακτικά, η διαδικασία
είναι πολύ πιο περίπλοκη καθώς περιλαμβάνει ηλεκτρόλυση του νερού από το
υδρογόνο και αφαίρεση του διοξειδίου του άνθρακα από τον αέρα.
Το
υδρογόνο με το CO2 αντιδρούν σε δύο χημικές διεργασίες παράγοντας ένα
ενεργητικό υγρό από υδρογονάνθρακες, όπως στην περίπτωση του e-diesel.
Με πληροφορίες από το greekmoney