Το θέμα των υδατοδρομίων ανοίγει το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), καθώς εξετάζει τη δημιουργία μητροπολιτικού υδατοδρομίου στον Άγιο Κοσμά, με προφανή στόχο να δώσει αξία στην Ελληνικό ΑΕ, που διαχειρίζεται την έκταση του πρώην αερολιμένα της Αθήνας.
Ήδη έχει εκδοθεί η πρώτη άδεια υδατοδρομίου για την Κέρκυρα και η Hellenic Seaplanes, όπως αναφέρει, έχει θέσει σε διαδικασία αδειοδότησης άλλα 20 υδατοδρόμια στη χώρα, όπως Θεσσαλονίκη, Βόλος, Σκόπελος, Αλόννησος, Τήνος, Σκύρος, Πάτμος, Χαλκίδα, Κύμη, Αιδηψός, Κάρυστος, Άγιος Στέφανος (Εύβοια), Σητεία, Ζάκυνθος, Οινούσσες, Ψαρά και Αμφιλοχία.
Παράλληλα, η εταιρεία προχωρεί και στην αδειοδότηση ορισμένων ιδιωτικών υδατοδρομίων για τις ανάγκες ξενοδοχείων και ιδιωτών.
Επίσης, η εταιρεία έχει καταθέσει προτάσεις για δημιουργία υδατοδρομίου για επτά λίμνες, όπου, όπως λέει, υπάρχει νομικό κενό σε σχέση με τον φορέα διαχείρισης της υδάτινης επιφάνειας. «Εμείς ζητούμε να αναλάβει την αρμοδιότητα το κοντινότερο λιμεναρχείο ή λιμενικό ταμείο» σημειώνει.
Ωστόσο, η καθυστέρηση στις αδειοδοτήσεις, συνεχίζει, δίνει πια μικρές πιθανότητες για έναρξη δρομολογίων μέσα στο καλοκαίρι, διότι απουσιάζει το δίκτυο των υδατοδρομίων.
Ο κ. Γκόβας υπογραμμίζει ότι είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική η πρωτοβουλία του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργου Χατζημάρκου, ο οποίος με δαπάνες της περιφέρειας σύνηψε προγραμματικές συμβάσεις με τα λιμενικά ταμεία των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων για την ανάπτυξη υδατοδρομίων, με στόχο τη δημιουργία δικτύου.
Σε πλήρη ανάπτυξη η «Ελληνικά Υδατοδρόμια», αναφέρει ο κ. Γκόβας, έχει στόχο να φτάσει τα 70 υδατοδρόμια και τα 15 υδροπλάνα, μέσω της αεροπορικής εταιρείας Κ2, που αποτελεί εταίρο και μέτοχο της επιχείρησης.