Όσοι δημοσιογράφοι λοιπόν έχουν προφίλ ή σελίδα στο Facebook, κάτω από μία ανάρτησή τους θα εμφανίζεται το όνομά τους σαν link, για να μπορούν οι αναγνώστες να ακολουθήσουν τις δημοσιεύσεις τους.
Το νέο χαρακτηριστικό αυτό, ονομάζεται Author Tag και με αυτό τον τρόπο το Facebook θέλει να μεγαλώσει τον "κύκλο" των δημοσιογράφων, αφού πλέον θα είναι ευκολότερο για τον αναγνώστη να βρει τον δημοσιογράφο που διαβάζει συχνά ενώ παράλληλα τα ΜΜΕ που τo χρησιμοποιούν, αναμένεται να έχουν rankings για το site ή το blog τους.