O σχεδιασμός προβλέπει, αυξημένη αστυνόμευση ανά 20-30 χιλιόμετρα με βάση τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες κάθε περιοχής, ενισχυμένη αστυνόμευση των σημείων όπου συχνά σημειώνονται τροχαία ατυχήματα, ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους σε βασικές διασταυρώσεις, αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους των μεγάλων αστικών κέντρων και σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική συγκέντρωση, καθώς και συγκρότηση συνεργείων τροχονομικών ελέγχων για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων.