Ο Ιαβέρης, με την υποστήριξη οπτικού υλικού –τηλεοπτικών ρεπορτάζ από δυστυχήματα και κινηματογραφημένων θεμάτων που προκαλούν σοκ και εντάσσονται στην τηλεοπτική ενημέρωση των πολιτών σε αναπτυγμένες χώρες, όπου έχει επιτευχθεί δραστική μείωση των περιστατικών- ανέδειξε το μέγεθος της άγνοιας στην οδήγηση και της ανεύθυνης οδήγησης, επισημαίνοντας τα βασικά «κλειδιά» της οδικής ασφάλειας.
Στην αντιμετώπιση και μείωση της παραβατικής συμπεριφοράς εστίασε και ο Αστυνόμος Α’ Κωνσταντίνος Κουκουβίνος, διοικητής Τροχαίας Χαλκίδας, ενώ ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και κοινωνικής υπευθυνότητας της INTERAMERICAN, υπογράμμισε το ενδιαφέρον της εταιρείας για την απαραίτητη εντατικοποίηση της έρευνας για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα και την τεκμηρίωση με δεδομένα, με στόχο το «φρένο» στα τροχαία δυστυχήματα μέσω των καταλλήλων κινήσεων στο επίπεδο της αγωγής και εκπαίδευσης αλλά και των τεχνικών παραμέτρων (ελέγχου του αυτοκινήτου).
Εκ μέρους της εταιρείας ο Μανώλης Κούτης, διευθυντής πωλήσεων και ο νέος συντονιστής του τοπικού Γραφείου Πωλήσεων Κώστας Λαζαρίδης, προσέφεραν στον διοικητή της Τροχαίας ένα αλκοολόμετρο, σε υποστήριξη του σημαντικού έργου που επιτελεί το ανθρώπινο δυναμικό της Τροχαίας.