Η Suzuki παραδέχτηκε ότι έκανε «ακατάλληλα» τεστ κατανάλωσης σε 2,1 εκατ. αυτοκίνητα...
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής είπε ότι δεν χρειάζεται να αναθεωρήσει τις μετρήσεις, καθώς πρόσφατες δοκιμές-έλεγχοι που διενέργησε ο ίδιος, έδειξαν ότι η απόκλιση είναι σε αποδεκτό εύρος.
Η Suzuki χρησιμοποίησε για τις μετρήσεις της αποδοτικότητας των μοντέλων της τούνελ δοκιμών Μια μέτρηση που δεν έλαβε υπόψη της τον αέρα που μπορεί να φυσά στο φυσικό περιβάλλον, όταν διαξήγε μετρήσεις στις εγκαταστάσεις της στο πεδίο δοκιμών που διαθέτει στη Sagara, κοντά στις νότιες ακτές της Ιαπωνίας, σύμφωνα με ανακοίνωση της περασμένης Πέμπτης. Κατόπιν τούτου, η Suzuki είπε ότι θα επανεξετάσει και τα 16 μοντέλα της γκάμας της και ότι το θέμα αυτό δεν αφορά τα μοντέλα εξαγωγής.
Ο πρόεδρος της εταιρείας Osamu Suzuki ζήτησε συγνώμη για την αποκάλυψη των ακατάλληλων δοκιμών, αλλά αυτό δεν συγκράτησε την αξία της μετοχής της στο ιαπωνικό χρημαστιστήριο που έπεσε κατά 9,4%, τη μεγαλύτερη πτώση τα τελευταία επτά χρόνια. Το ιαπωνικό υπουργείο Μεταφορών ζήτησε από τους εθνικούς κατασκευαστές να διεξαχθεί εσωτερική έρευνα για το θέμα και ύστερα από το Mitsubishigate, σύμφωνα με το οποίο ο κατασκευαστής αλλοίωνε τα στοιχεία αποδοτικότητας σε τέσσερα μοντέλα του κατά περίπου 15%.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής είπε ότι δεν χρειάζεται να αναθεωρήσει τις μετρήσεις, καθώς πρόσφατες δοκιμές-έλεγχοι που διενέργησε ο ίδιος, έδειξαν ότι η απόκλιση είναι σε αποδεκτό εύρος.
Η Suzuki χρησιμοποίησε για τις μετρήσεις της αποδοτικότητας των μοντέλων της τούνελ δοκιμών Μια μέτρηση που δεν έλαβε υπόψη της τον αέρα που μπορεί να φυσά στο φυσικό περιβάλλον, όταν διαξήγε μετρήσεις στις εγκαταστάσεις της στο πεδίο δοκιμών που διαθέτει στη Sagara, κοντά στις νότιες ακτές της Ιαπωνίας, σύμφωνα με ανακοίνωση της περασμένης Πέμπτης. Κατόπιν τούτου, η Suzuki είπε ότι θα επανεξετάσει και τα 16 μοντέλα της γκάμας της και ότι το θέμα αυτό δεν αφορά τα μοντέλα εξαγωγής.
Ο πρόεδρος της εταιρείας Osamu Suzuki ζήτησε συγνώμη για την αποκάλυψη των ακατάλληλων δοκιμών, αλλά αυτό δεν συγκράτησε την αξία της μετοχής της στο ιαπωνικό χρημαστιστήριο που έπεσε κατά 9,4%, τη μεγαλύτερη πτώση τα τελευταία επτά χρόνια. Το ιαπωνικό υπουργείο Μεταφορών ζήτησε από τους εθνικούς κατασκευαστές να διεξαχθεί εσωτερική έρευνα για το θέμα και ύστερα από το Mitsubishigate, σύμφωνα με το οποίο ο κατασκευαστής αλλοίωνε τα στοιχεία αποδοτικότητας σε τέσσερα μοντέλα του κατά περίπου 15%.
Να θυμίσουμε ότι η Mitsubishi Motors δεν ελέγχεται μόνο για τα υφιστάμενα μοντέλα της, αλλά για όλα τα μοντέλα από το 1991 και ύστερα. Μια δίνη που τελικά κατέληξε στην εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της από τη Nissan –η οποία και την «κατέδωσε».
Η Suzuki είπε ότι μετρούσε στοιχεία που είχαν σύνδεση με εξαρτήματα του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα τα λάστιχα, τα φρένα και το κιβώτιο, συνδυάζοντας τα αποτελέσματα με τεστ αεροδυναμικής αντίστασης στο τούνελ δοκιμών. «Οι καταναλωτές δεν βλάφτηκαν, καθώς τα στοιχεία κατανάλωσης ήταν χοντρικά συνεπή με προηγούμενες ανακοινώσεις μετρήσεων κατανάλωσης», είπε ο Suzuki στους δημοσιογράφους την περασμένη Πέμπτη.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος και COO, Toshihiro Suzuki, είπε ότι η εταιρεία προχώρησε σε εξωραϊσμό της ρουτίνας μέτρησης που κατέληξε σε ακατάλληλη μέθοδο γύρω στο 2010.
Πληροφορίες: Drive.gr