Δύο μηχανές και πέντε βαγόνια εμπορικής αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα εκτροχιάστηκαν τα ξημερώματα...
Ο εκτροχιασμός έγινε στο ύψος της γέφυρας του Γοργοποτάμου, περίπου στις 3 το πρωί.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα πρώτα βαγόνια εκτροχιάστηκαν πάνω στη γέφυρα παρασύροντας εκτός ραγών και τις δύο μηχανές. Για να λυθεί το πρόβλημα, χρειάζεται μεγάλος γερανός από την Αθήνα, η μεταφορά του οποίου είναι χρονοβόρα, ενώ και οι εργασίες θα πάρουν πολύ περισσότερη ώρα σε σχέση με την επανασύνδεση με το δίκτυο, των απλών βαγονιών, όπως αναφέρει το thestival.gr.
Για τα δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με λεωφορεία για το κομμάτι από Τιθορέα έως και Λιανοκλάδι, λύση που θα διατηρηθεί πιθανότατα έως και το βράδυ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των τεχνικών του ΟΣΕ.
Ο εκτροχιασμός έγινε στο ύψος της γέφυρας του Γοργοποτάμου, περίπου στις 3 το πρωί.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα πρώτα βαγόνια εκτροχιάστηκαν πάνω στη γέφυρα παρασύροντας εκτός ραγών και τις δύο μηχανές. Για να λυθεί το πρόβλημα, χρειάζεται μεγάλος γερανός από την Αθήνα, η μεταφορά του οποίου είναι χρονοβόρα, ενώ και οι εργασίες θα πάρουν πολύ περισσότερη ώρα σε σχέση με την επανασύνδεση με το δίκτυο, των απλών βαγονιών, όπως αναφέρει το thestival.gr.
Για τα δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με λεωφορεία για το κομμάτι από Τιθορέα έως και Λιανοκλάδι, λύση που θα διατηρηθεί πιθανότατα έως και το βράδυ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των τεχνικών του ΟΣΕ.