Την αναστολή της απόφασης για απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών άνω των 3,5 τόνων στους αυτοκινητόδρομους ζητούν οι βιομήχανοι Πειραιά. Τα εν λόγω μέτρα επιβαρύνουν χιλιάδες δημόσιους μεταφορείς με υπέρογκα κόστη...
«Είναι τουλάχιστον αντιφατικό ως πολιτική αν όχι ανεξήγητη η άγνοια των αναγκών της οικονομίας όταν από την μία πλευρά το ζητούμενο είναι η δράση, οι εξαγωγές, οι επενδύσεις και γενικά κάθε επιχειρηματική κινητοποίηση και από την άλλη δυσχεραίνεται ακόμη και η διακίνηση των προϊόντων».
Τα παραπάνω δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Αττικής και Πειραιώς κ. Δημήτρης Μαθιός αναφερόμενος στα μέτρα κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του υπουργείου Μεταφορών που εφαρμόζονται σε βάρος των εμπορευματικών μεταφορών.
Όπως σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΒΑΠ, έτσι αντιλαμβάνεται η επιχειρηματική αγορά την πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, να απαγορεύσει τη διέλευση των οχημάτων, άνω των 3,5 τόνων από το παράπλευρο-παραλλαγμένο οδικό δίκτυο με ορισμένες ελάχιστες εξαιρέσεις, για τις οποίες χορηγείται άδεια, έπειτα όμως από πολύπλοκη γραφειοκρατική διαδικασία, ενώ πρόσθεσε επίσης ότι έτσι βλέπει όλη η επιχειρηματική κοινότητα την απαράδεκτη επιβολή προστίμου 1.000 ευρώ για τον οδηγό και 1.000 ευρώ για τον ιδιοκτήτη του οχήματος, που καταβάλλονται επιτόπου σε περίπτωση παράβασης με ταυτόχρονη ακινητοποίηση του οχήματος μέχρι αποδείξεως ή όχι της παράβασης.
Εάν σε όλα αυτά συνεκτιμηθεί ότι η διέλευση των φορτηγών αυτοκινήτων απαγορεύεται από τους αυτοκινητοδρόμους, κατά τα περισσότερα Σαββατοκύριακα και τις εορτές, τότε η κατάληξη είναι να επιτρέπονται οι μεταφορές με φορτηγά άνω των 3,5 τόνων μόνον τέσσερις ημέρες την εβδομάδα, συμπλήρωσε ο πρόεδρος του ΣΒΑΠ.
«Ακατανόητα μέτρα όπως αυτά δυσχεραίνουν την διακίνηση εμπορευμάτων στο οδικό δίκτυο της χώρας και επιβαρύνουν χιλιάδες δημόσιους μεταφορείς με υπέρογκα κόστη, μέσα στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης.
Προς τούτο, θεωρούμε εντελώς απαραίτητη την αναστολή της υπουργικής απόφασης, μέχρι το τέλος του έτους, προκειμένου να δοθεί χρόνος σε συνεργασία και με τους αρμόδιους φορείς να επανεξετασθεί η εν λόγω ρύθμιση που αντίκειται στην προσπάθεια αναβάθμισης της εφοδιαστικής μας αλυσίδας», κατέληξε ο κ. Μαθιός.
Πληροφορίες: News247.gr
«Είναι τουλάχιστον αντιφατικό ως πολιτική αν όχι ανεξήγητη η άγνοια των αναγκών της οικονομίας όταν από την μία πλευρά το ζητούμενο είναι η δράση, οι εξαγωγές, οι επενδύσεις και γενικά κάθε επιχειρηματική κινητοποίηση και από την άλλη δυσχεραίνεται ακόμη και η διακίνηση των προϊόντων».
Τα παραπάνω δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Αττικής και Πειραιώς κ. Δημήτρης Μαθιός αναφερόμενος στα μέτρα κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του υπουργείου Μεταφορών που εφαρμόζονται σε βάρος των εμπορευματικών μεταφορών.
Όπως σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΒΑΠ, έτσι αντιλαμβάνεται η επιχειρηματική αγορά την πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, να απαγορεύσει τη διέλευση των οχημάτων, άνω των 3,5 τόνων από το παράπλευρο-παραλλαγμένο οδικό δίκτυο με ορισμένες ελάχιστες εξαιρέσεις, για τις οποίες χορηγείται άδεια, έπειτα όμως από πολύπλοκη γραφειοκρατική διαδικασία, ενώ πρόσθεσε επίσης ότι έτσι βλέπει όλη η επιχειρηματική κοινότητα την απαράδεκτη επιβολή προστίμου 1.000 ευρώ για τον οδηγό και 1.000 ευρώ για τον ιδιοκτήτη του οχήματος, που καταβάλλονται επιτόπου σε περίπτωση παράβασης με ταυτόχρονη ακινητοποίηση του οχήματος μέχρι αποδείξεως ή όχι της παράβασης.
Εάν σε όλα αυτά συνεκτιμηθεί ότι η διέλευση των φορτηγών αυτοκινήτων απαγορεύεται από τους αυτοκινητοδρόμους, κατά τα περισσότερα Σαββατοκύριακα και τις εορτές, τότε η κατάληξη είναι να επιτρέπονται οι μεταφορές με φορτηγά άνω των 3,5 τόνων μόνον τέσσερις ημέρες την εβδομάδα, συμπλήρωσε ο πρόεδρος του ΣΒΑΠ.
«Ακατανόητα μέτρα όπως αυτά δυσχεραίνουν την διακίνηση εμπορευμάτων στο οδικό δίκτυο της χώρας και επιβαρύνουν χιλιάδες δημόσιους μεταφορείς με υπέρογκα κόστη, μέσα στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης.
Προς τούτο, θεωρούμε εντελώς απαραίτητη την αναστολή της υπουργικής απόφασης, μέχρι το τέλος του έτους, προκειμένου να δοθεί χρόνος σε συνεργασία και με τους αρμόδιους φορείς να επανεξετασθεί η εν λόγω ρύθμιση που αντίκειται στην προσπάθεια αναβάθμισης της εφοδιαστικής μας αλυσίδας», κατέληξε ο κ. Μαθιός.
Πληροφορίες: News247.gr