Έρευνα για την απιστία μέσω διαδικτύου: Οι γυναίκες «ψάχνονται» περισσότερο από τους άντρες | EviaZoom.gr - Εύβοια News
12 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM - ΕΥΒΟΙΑ ΝΕΑ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ 2024
 

Έρευνα για την απιστία μέσω διαδικτύου: Οι γυναίκες «ψάχνονται» περισσότερο από τους άντρες

Το 38% γυναικών και 46,7% ανδρών συνευρέθηκαν ερωτικά με σύντροφο πολύ νωρίτερα, λόγω οικειότητας μέσω Facebook - Σχεδόν ένας στους δύο χρήστες (ποσοστό 45,6%) παραδέχεται ότι φλερτάρει στο Facebook, με σκοπό το σεξ...

Στις «λεωφόρους» του Διαδικτύου, και ιδίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις ιστοσελίδες γνωριμιών, αναζητούν φλερτ, ερωτική επαφή, σύντροφο οι Ελληνίδες.

Κινούμενες με ταχύτητα και κόβοντας δρόμο παρακάμπτουν τα πρώτα ραντεβού και προκαταρκτικά και αναζητούν κατευθείαν τη συνεύρεση και το σεξ.

Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας, το 80% των γυναικών δηλώνουν ότι χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κερδίζουν...χρόνο για την ερωτική επαφή.

Τρεις στους πέντε άνδρες ασπάζονται αυτήν την άποψη, έχοντας βιώσει το....κυνήγι των γυναικών στις ιντερνετικές διαδρομές.

«Το Facebook μετρά ένα δισεκατομμύριο 128 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως - εκ των οποίων 5, 1 εκατ. στην Ελλάδα - και το twitter 262 εκατομμύρια εκ των οποίων 401.000 Έλληνες. Η ευρεία χρήση τους από κάθε είδους συσκευή, ειδικά μέσω των κινητών, έχει αλλάξει τον τρόπο που μιλάμε, γνωρίζουμε κόσμο, φλερτάρουμε, κάνουμε σχέσεις. Το Ίντερνετ τείνει να είναι για τις γυναίκες μονόδρομος σε ότι αφορά τις ερωτικές αναζητήσεις. Οι άνδρες πάλι βρίσκουν και σχέσεις εκτός Διαδικτύου, αφού, παραδοσιακά, οίκοι ανοχής και μπαρ με γυναίκες έχουν «εκπαιδεύσει» γενιές ανδρών στην… αταξία. Κάτι που δεν θα κάνουν οι γυναίκες», εξηγεί ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Δρ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης.

Ο ειδικός αναφέρει πως «οι γυναίκες παλαιότερα ήθελαν να είναι άπιστες, αλλά δεν μπορούσαν. Τώρα και θέλουν και μπορούν. Το Διαδίκτυο είναι ιδανικός τόπος συνάντησης των εραστών, αφού έχει και την αίγλη του προχωρημένου… μέσου».

Η οικειότητα που δημιουργούν τα κοινωνικά δίκτυα επισπεύδει καταστάσεις, αφού, πολύ συχνά, καταργεί τα πρώτα ραντεβού. Σύμφωνα με την έρευνα, το 38% των γυναικών και το 46,7% των ανδρών ομολόγησαν ότι συνευρέθηκαν ερωτικά με το αντικείμενο του πόθου τους πολύ νωρίτερα, λόγω οικειότητας μέσω Facebook.

Άλλωστε σχεδόν ένας στους δύο χρήστες (ποσοστό 45,6%) παραδέχεται ότι φλερτάρει στο Facebook, με σκοπό το σεξ.

Η προσέγγιση είναι πιο εύκολη, από ό,τι λέει, ενώ η ανωνυμία δίνει την απαραίτητη νότα μυστηρίου και ασφάλειας.

Διαδίκτυο και απιστία

Πώς, όμως, διαχειρίζονται τα δύο φύλα τα στοιχεία, που δείχνουν ότι το έτερον ήμισυ απίστησε; Η γυναίκα, λέει ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου, είναι ιδιοφυής στην παρακολούθηση δεδομένων. Την παρομοιάζει με τον...Σέρλοκ Χολμς, που ψάχνει τα πειστήρια, συνήθως τα βρίσκει και μετά «πλέκει» τη θεωρία γύρω από αυτά. "Ο άνδρας, πάλι, ανίκανος να βρει πειστήρια, ψάχνει τυφλός το έγκλημα και καταδικάζει χωρίς τεκμήρια, κάτι που η γυναίκα θα το εκμεταλλευτεί για να τον βάλει στη θέση του" ,επισημαίνει ο χειρουργός ουρολόγος – ανδρολόγος.

Πάντως σε κάθε περίπτωση οι άνδρες, που ψάχνουν ερωτικό ταίρι στο Ίντερνετ, είναι σαφώς λιγότεροι από τις γυναίκες. Προτιμούν να σερφάρουν για να ανακαλύπτουν τις νέες τάσεις στα γκάτζετς, κινητά, τάμπλετ, κάμερες και άλλα, παρά να «ψαρέψουν» τον επόμενο στόχο τους. Με αυτόν τον τρόπο, άλλωστε, αποδεικνύουν στους φίλους τους ότι είναι ενήμεροι για τις νέες τάσεις.

Επιπλέον, διαπιστώνει ο κ. Κωνσταντινίδης, «λόγω ιδιοσυγκρασίας, οι άνδρες είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με την ίντριγκα και με τη σημασία των υπονοούμενων, στα οποία οι γυναίκες είναι εξπέρ. Ο ανδρικός εγκέφαλος θέλει τριπλάσιο χρόνο για να αναγνωρίσει μια «ύποπτη» κίνηση. Είναι όπως με τα πράγματα που ψάχνει, τα οποία είναι μπροστά στα μάτια του, αλλά δεν τα βλέπει. Κάπως έτσι συμπεριφέρεται και στο Διαδίκτυο. Μπορεί μια γυναίκα να τον φλερτάρει και να του δίνει «σήμα» να προχωρήσει κι εκείνος να κλείσει τον υπολογιστή ανυποψίαστος, σε λάθος στιγμή».

Πληροφορίες: Protothema.gr

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ GOOGLE

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA