Δείτε τι είχε δηλώσει στη βουλή, τον Δεκέμβριο του 2013, ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης για τα διόδια στο δρόμο Σχηματάρι - Χαλκίδας:
ΘΕΜΑ: Διόδια στο δρόμο Χαλκίδας - Σχηματαρίου
Προς τη Βουλή των Ελλήνων
. ΣΧΕΤ: 1) Η ΠΑΒ 1123/22.10.2013 που κατέθεσε στη Βουλή, ο Βουλευτής κύριος Δημήτρης Αναγνωστάκης
2) Η ΠΑΒ 1241/30.10.2013 που κατέθεσε στη Βουλή, ο Βουλευτής κύριος Ευάγγελος Αποστόλου
• KOIN: 1) Βουλευτή κ. Δημήτρη Αναγνωστάκη 2) Βουλευτή κ. Ευάγγελο Αποστόλου
ΘΕΜΑ: Διόδια στο δρόμο Χαλκίδας - Σχηματαρίου
Προς τη Βουλή των Ελλήνων
. ΣΧΕΤ: 1) Η ΠΑΒ 1123/22.10.2013 που κατέθεσε στη Βουλή, ο Βουλευτής κύριος Δημήτρης Αναγνωστάκης
2) Η ΠΑΒ 1241/30.10.2013 που κατέθεσε στη Βουλή, ο Βουλευτής κύριος Ευάγγελος Αποστόλου
• KOIN: 1) Βουλευτή κ. Δημήτρη Αναγνωστάκη 2) Βουλευτή κ. Ευάγγελο Αποστόλου
Σε απάντηση των παραπάνω σχετικών Αναφορών, παρακαλούμε να πληροφορήσετε τους κυρίους Βουλευτάς, τα εξής :
. Στη Σύμβαση Παραχώρησης του έργου: «Μελέτη-Κατασκευή-Χρηματοδότηση
Λειτουργία-Συντήρηση και Εκμετάλλευση της Ιόνιας Οδού από Αντίρριο έως Ιωάννινα και του Αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ από Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) έως Μαλιακός . (Σκάρφεια) και του Συνδετήριου Κλάδου του ΠΑΘΕ Σχηματάρι-Χαλκίδα», η οποία κυρώθηκε από την Βουλή των Ελλήνων με τον Ν.3555/2007, καθορίζονται και τα θέματα διοδίων τελών από τους χρήστες του Έργου Παραχώρησης.
Ιδιαίτερα, το άρθρο 24.2.2 της Σύμβασης Παραχώρησης αναφέρει ότι ο Παραχωρησιούχος έχει το δικαίωμα να εγκαταστήσει και λειτουργήσει είτε ανοικτό σύστημα διοδίων με μετωπικούς ή μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς διοδίων, είτε κλειστό σύστημα διοδίων με πλήρη έλεγχο όλων των εισόδων και εξόδων του ΈργουΠαραχώρησης.
Η τιμολόγηση στους μετωπικούς σταθμούς γίνεται με βάση το μήκος χρέωσης του σταθμού, ενώ στους πλευρικούς σταθμούς γίνεται σύμφωνα με το διανυθέν ή • υπολειπόμενο μήκος του μήκους χρέωσης του σχετιζόμενου μετωπικού σταθμού, ' δηλαδή κάποιο όχημα δεν χρεώνεται δύο φορές για οποιοδήποτε μήκος έχει διανύσει . στον αυτοκινητόδρομο.
Στους παραπάνω μετωπικούς σταθμούς συγκαταλέγεται και ο αναφερόμενος στο σχετικό έγγραφο του Επιμελητηρίου Ευβοίας. Για τη χρήση του Αυτοκινητόδρομου Σχηματάρι-Χαλκίδα προβλέπεται καταβολή διοδίων τελών, το ύψος των οποίων θα είναι ανάλογο της χιλιομετρικής απόστασης Σχηματαρίου-Χαλκίδας.
Σε ό,τι αφορά στην οικονομική επιβάρυνση των κατοίκων από το κόστος διέλευσης των διοδίων, σημειώνεται ότι η χρήση του Έργου Παραχώρησης δεν είναι υποχρεωτική, δεδομένης της δυνατότητας χρήσης εναλλακτικών διαδρομών.
. Στη Σύμβαση Παραχώρησης του έργου: «Μελέτη-Κατασκευή-Χρηματοδότηση
Λειτουργία-Συντήρηση και Εκμετάλλευση της Ιόνιας Οδού από Αντίρριο έως Ιωάννινα και του Αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ από Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) έως Μαλιακός . (Σκάρφεια) και του Συνδετήριου Κλάδου του ΠΑΘΕ Σχηματάρι-Χαλκίδα», η οποία κυρώθηκε από την Βουλή των Ελλήνων με τον Ν.3555/2007, καθορίζονται και τα θέματα διοδίων τελών από τους χρήστες του Έργου Παραχώρησης.
Ιδιαίτερα, το άρθρο 24.2.2 της Σύμβασης Παραχώρησης αναφέρει ότι ο Παραχωρησιούχος έχει το δικαίωμα να εγκαταστήσει και λειτουργήσει είτε ανοικτό σύστημα διοδίων με μετωπικούς ή μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς διοδίων, είτε κλειστό σύστημα διοδίων με πλήρη έλεγχο όλων των εισόδων και εξόδων του ΈργουΠαραχώρησης.
Η τιμολόγηση στους μετωπικούς σταθμούς γίνεται με βάση το μήκος χρέωσης του σταθμού, ενώ στους πλευρικούς σταθμούς γίνεται σύμφωνα με το διανυθέν ή • υπολειπόμενο μήκος του μήκους χρέωσης του σχετιζόμενου μετωπικού σταθμού, ' δηλαδή κάποιο όχημα δεν χρεώνεται δύο φορές για οποιοδήποτε μήκος έχει διανύσει . στον αυτοκινητόδρομο.
Στους παραπάνω μετωπικούς σταθμούς συγκαταλέγεται και ο αναφερόμενος στο σχετικό έγγραφο του Επιμελητηρίου Ευβοίας. Για τη χρήση του Αυτοκινητόδρομου Σχηματάρι-Χαλκίδα προβλέπεται καταβολή διοδίων τελών, το ύψος των οποίων θα είναι ανάλογο της χιλιομετρικής απόστασης Σχηματαρίου-Χαλκίδας.
Σε ό,τι αφορά στην οικονομική επιβάρυνση των κατοίκων από το κόστος διέλευσης των διοδίων, σημειώνεται ότι η χρήση του Έργου Παραχώρησης δεν είναι υποχρεωτική, δεδομένης της δυνατότητας χρήσης εναλλακτικών διαδρομών.