Οικτρή επιβεβαίωση, ότι τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ προτάσσουν το συμφέρον του κόμματος έναντι των αναγκών του τόπου σε κάθε επίπεδο, εθνικό αλλά και περιφερειακό, αποτελεί η κοινή ανακοίνωση των τεσσάρων βουλευτών του Κυβερνητικού κόμματος στη Εύβοια.
Είναι πρωτοφανές να επικρίνεται βουλευτής, επειδή ασκεί κοινοβουλευτικό έλεγχο, για τα προβλήματα του τόπου του. Θέλει τεράστιο πλεόνασμα θράσους να του λες ότι «δεν δικαιούται να φωνάζει», όταν αναγνωρίζεις «τη σοβαρότητα των θεμάτων, που πρέπει να αντιμετωπιστούν» και εσύ δεν έχεις κάνει τίποτα για οτιδήποτε.
Θέλει, επίσης, μεγάλο έλλειμμα αιδούς να μιλάς για τα σχολεία και τα Κέντρα Υγείας, όταν η κυβέρνηση σου τα έχει φέρει στο χειρότερο σημείο που έχουν βρεθεί ποτέ ή να λες ότι η προηγούμενη κυβέρνηση δεν ενδιαφερόταν για την Εύβοια, όταν επί κυβέρνησης Σαμαρά ολοκληρώθηκαν δύο σημαντικά αναπτυξιακά έργα: το μεγάλο λιμάνι της Κύμης και το λιμάνι Κυμάσι Μαντουδίου.
Ενδεικτικό είναι ότι πέρυσι πέρασαν από το λιμάνι στο Κυμάσι πάνω από 15.000 οχήματα και περισσότεροι από 50.000 επιβάτες προς Βόρειες Σποράδες.
Εκεί όμως που οι συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ ξεπερνούν κάθε ρεκόρ υποκρισίας στην επίθεση εναντίον μου είναι στις αναφορές τους στο οδικό δίκτυο. Γιατί σίγουρα δεν αγνοούν, ότι ο καθοριστικός λόγος για την υστέρηση της Εύβοιας στην υλοποίηση οδικών έργων είναι, ότι το έτος 2000 η κυβέρνηση Σημίτη (τον οποίο οι περισσότεροί τους στήριζαν) δεν ενέταξε ούτε ένα χιλιόμετρο του οδικού δικτύου της Εύβοιας στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η χρηματοδότηση έργων στο νομό μας.
Με προσωπική πρωτοβουλία, με την πολύτιμη συνδρομή του τότε πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και τη βοήθεια του φίλου – τότε Ευρωβουλευτή – Γιώργου Κουμουτσάκου πετύχαμε να αρθεί αυτή η βαριά αδικία εις βάρος του τόπου μας τον Ιούνιο του 2013, οπότε και εντάχθηκε ο κεντρικός οδικός άξονας της Εύβοιας στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα.
Άμεση συνέπεια ήταν η ένταξη της παράκαμψης της Χαλκίδας (προϋπολογισμού 186 εκατομμυρίων ευρώ) στον επόμενο ΕΣΠΑ.
Οι μελέτες ολοκληρώθηκαν το 2014 και τον Νοέμβριο ο τότε αρμόδιος Υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε τη δημοπράτηση του έργου τον Μάρτιο του 2015.
Το πρώτο μεγάλο έργο στην Εύβοια, μετά από 30 χρόνια και την Υψηλή Γέφυρα της Χαλκίδας, ήταν έτοιμο να ξεκινήσει με ευεργετικότατες άμεσες επιδράσεις στον τοπική οικονομία, αλλά… ενέσκηψε η κυβέρνηση Τσίπρα. Τίποτε δεν έχει γίνει και όλα δείχνουν ότι το έργο θα απενταχθεί. Αντίθετα με τα έργα και την πρόοδο που υπήρξε επί κυβέρνησης Σαμαρά στην Εύβοια, στα δύο και πλέον χρόνια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει γίνει τίποτα και όλα είναι χειρότερα.
Θα συνιστούσα λοιπόν στους συναδέλφους του ΣΥΡΙΖΑ να μη βάζουν πάντα πάνω από όλα το κομματικό συμφέρον.
Να ρωτήσουν και αυτοί την κυβέρνησή τους, γιατί δεν προχωράει ο περιφερειακός της Χαλκίδας.
Να επικρίνουν και αυτοί τον αρμόδιο Υπουργό, που απαντά ότι το φράγμα στον Λήλαντα, (ένα έργο που και οι ίδιοι αναγνωρίζουν την τεράστια σημασία του) «δεν είναι εθνικού επιπέδου» και δεν τον απασχολεί!
Αν δεν μπορούν να κάνουν κάτι για τον τόπο, θα τους συνιστούσα
«κρείττον του λαλείν το σιγάν». Φοβάμαι, όμως, ότι δυστυχώς «έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν»…