Φορολογικοί έλεγχοι σε 2.500 ξενοδοχεία της χώρας από την ΑΑΔΕ | EviaZoom.gr - Εύβοια News
12 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM - ΕΥΒΟΙΑ ΝΕΑ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ 2024
 

Φορολογικοί έλεγχοι σε 2.500 ξενοδοχεία της χώρας από την ΑΑΔΕ

Ελέγχους σε ξενοδοχεία της Ελλάδας έχει αρχίσει να πραγματοποιεί η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), προκειμένου να διαπιστωθεί αν δηλώνουν τους τζίρους που πραγματοποιούν την καλοκαιρινή περίοδο και καταβάλλουν κανονικά τον ΦΠΑ που τους αναλογεί...

Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, το σχέδιο που έχει εκπονήσει το επιτελείο του Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή προβλέπει διασταύρωση στοιχείων από όλα τα μέσα που έχει στη διάθεσή της η Αρχή και επιτόπιους ελέγχους σε ένα δείγμα 2.500 ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη τη χώρα - πλην της Μυτιλήνης και της Κω που επλήγησαν από τους σεισμούς - από το σύνολο των 25.000 μονάδων που περιλαμβάνεται στον κατάλογο των αρμόδιων υπηρεσιών.

Ήδη, οι διαδικασίες της συλλογής στοιχείων έχουν ολοκληρωθεί για το δίμηνο Ιουνίου - Ιουλίου και τα αποτελέσματα σχετικά με τους τζίρους που έχουν εντοπισθεί θα συγκριθούν με τα στοιχεία που θα δηλωθούν για τα έσοδα και τον ΦΠΑ από τους υπόχρεους έως τις 31 Ιουλίου που λήγει η προθεσμία υποβολής περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ.

Ανάλογη διαδικασία θα ακολουθηθεί και για τους μήνες Αύγουστο και το Σεπτέμβριο.

Ειδικότερα στο σχέδιο προβλέπει το ακόλουθα:

Από τις 25.000 ξενοδοχειακές μονάδες επιλέγεται δείγμα 10%, δηλαδή 2.500 επιχειρήσεις, που θα ελεγχθούν. Η επιλογή του δείγματος γίνεται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια ανάλυσης κινδύνου που έχει καταρτίσει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Σ' αυτά περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων το ύψος των ακαθάριστων εσόδων, τα χρόνια λειτουργίας, αν βρίσκεται σε τόπο μεγάλης τουριστικής προσέλευσης, όπως και αν έχει διαπράξει φορολογικές παραβάσεις στο παρελθόν.

Στη συνέχεια, η ομάδα των ελεγκτών της ΑΑΔΕ συγκεντρώνει στοιχεία για τις τιμές και της πληρότητες των ξενοδοχείων αυτών από τα ηλεκτρονικά sites των κρατήσεων, αλλά και μέσω τηλεφωνημάτων που κάνουν οι ελεγκτές προσποιούμενοι τους πελάτες.

Το επόμενο βήμα είναι ο επιτόπου έλεγχος στο ξενοδοχείο, όπου οι ελεγκτές ζητούν όλα τα στοιχεία για τις κρατήσεις, τις τιμές και τα έσοδα. Εκεί γίνεται μια πρώτη διασταύρωση με τα στοιχεία που έχουν συλλέξει οι ελεγκτές από τα ηλεκτρονικά sites.

To τελικό στάδιο του ελέγχου περιλαμβάνει τη διασταύρωση των στοιχείων των περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ - όπως αυτή που λήγει στο τέλος Ιουλίου - με τα στοιχεία που έχουν αποκομίσει από τους ελέγχους τους οι ελεγκτές.

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ GOOGLE

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA