Ανοιχτό αφήνει ο κεντρικός ναυτιλιακός πράκτορας της εταιρείας Sea Jets, Χάρης Καραχαρίσης, το
ενδεχόμενο να επανεξεταστεί του χρόνου η δυνατότητα ακτοπλοϊκής σύνδεσης
με την Εύβοια...
Με αφορμή το ενδιαφέρον που εκδηλώνουν Ρώσοι τουρίστες αλλά και επισκέπτες από ορθόδοξες χώρες των Βαλκανίων για το ναό του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου στην Εύβοια, ο Χ. Καραχαρίσης επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι δεν θα μπορούσε αυτή τη στιγμή να ενταχθεί μια στάση στην Εύβοια στα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Κρήτη ή Σποράδες καθώς πρόκειται για επιδοτούμενα δρομολόγια με συγκεκριμένες στάσεις ενώ δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο σκάφος.
Κάτι τέτοιο, όπως εκτιμά, θα μπορούσε να εξεταστεί ενδεχομένως του χρόνου.
Για τα μηνύματα από τη λειτουργία των δρομολογίων του επιβατηγού οχηματαγωγό Aqua Blue τονίζει ότι είναι ιδιαίτερα θετικά καθώς οι πληρότητες τον Αύγουστο υπολογίζονται στο 70%. Αυτό, κατά τον ίδιο, θεωρείται πολύ ικανοποιητικό ποσοστό δεδομένου ότι πρόκειται για επιδοτούμενο δρομολόγιο.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της κίνησης από Θεσσαλονίκη, γνωστοποιεί ότι αυτή αφορά περισσότερο τη Σκιάθο, τη Σύρο, την Τήνο και την Πάρο.
Από την πλευρά της, η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, τονίζει ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη έχει ξεκινήσει και επιθυμία του Οργανισμού είναι να συνεχιστεί. Αναφέρει ότι οι διευκολύνσεις που υποσχέθηκε ο Οργανισμός σε συνεργασία με το λιμάνι έχουν δοθεί ενώ τα μηνύματα από τη λειτουργία της γραμμής είναι θετικά.
«Σε επικοινωνία που έχω ακόμη και με κατοίκους της Κάσου, μού εκφράζουν την ικανοποίησή τους για τη συγκεκριμένη σύνδεση καθώς, παρά το γεγονός ότι δεν εξυπηρετούνται οι ίδιοι από αυτήν, θεωρούν ότι το νότιο Αιγαίο έρχεται λίγο πιο κοντά στη Θεσσαλονίκη και μειώνεται το αίσθημα της απομόνωσης των κατοίκων» σημειώνει χαρακτηριστικά.
Αναφέρει, άλλωστε, ότι «εφόσον υπάρχει πράγματι ενδιαφέρον από Ρώσους τουρίστες που επιθυμούν να επισκεφθούν τον ναό του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου στην Εύβοια, θα ήταν καλό να δρομολογηθεί μια τέτοια προσπάθεια είτε με το καράβι που εκτελεί δρομολόγιο μέχρι την Κρήτη είτε με εκείνο που εκτελεί δρομολόγιο μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σποράδων». Σε κάθε περίπτωση, υπογραμμίζει ότι «αυτά είναι ερωτηματικά που γεννήθηκαν μετά την έναρξη λειτουργίας της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και αυτό είναι θετικό και ευοίωνο».
Σε ό,τι αφορά, πάντως, την τουριστική κίνηση από τη Ρωσία σχολιάζει ότι τα δεδομένα των διανυκτερεύσεων φέτος, για το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο, παρουσιάζουν κάποια μείωση καθώς πέρσι ήταν 26.519 και φέτος 23.569.
Η Β. Πατουλίδου τονίζει την ανάγκη να υλοποιούνται πρωτοβουλίες που διατηρούν την εικόνα της Θεσσαλονίκης ως ελκυστικά ανερχόμενου προορισμού. Προς την κατεύθυνση αυτή, όπως εκτιμά, συμβάλλουν και η διαφήμιση της Περιφέρειας και του Δήμου και του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
Κάτι τέτοιο, όπως εκτιμά, θα μπορούσε να εξεταστεί ενδεχομένως του χρόνου.
Για τα μηνύματα από τη λειτουργία των δρομολογίων του επιβατηγού οχηματαγωγό Aqua Blue τονίζει ότι είναι ιδιαίτερα θετικά καθώς οι πληρότητες τον Αύγουστο υπολογίζονται στο 70%. Αυτό, κατά τον ίδιο, θεωρείται πολύ ικανοποιητικό ποσοστό δεδομένου ότι πρόκειται για επιδοτούμενο δρομολόγιο.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της κίνησης από Θεσσαλονίκη, γνωστοποιεί ότι αυτή αφορά περισσότερο τη Σκιάθο, τη Σύρο, την Τήνο και την Πάρο.
Από την πλευρά της, η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, τονίζει ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη έχει ξεκινήσει και επιθυμία του Οργανισμού είναι να συνεχιστεί. Αναφέρει ότι οι διευκολύνσεις που υποσχέθηκε ο Οργανισμός σε συνεργασία με το λιμάνι έχουν δοθεί ενώ τα μηνύματα από τη λειτουργία της γραμμής είναι θετικά.
«Σε επικοινωνία που έχω ακόμη και με κατοίκους της Κάσου, μού εκφράζουν την ικανοποίησή τους για τη συγκεκριμένη σύνδεση καθώς, παρά το γεγονός ότι δεν εξυπηρετούνται οι ίδιοι από αυτήν, θεωρούν ότι το νότιο Αιγαίο έρχεται λίγο πιο κοντά στη Θεσσαλονίκη και μειώνεται το αίσθημα της απομόνωσης των κατοίκων» σημειώνει χαρακτηριστικά.
Αναφέρει, άλλωστε, ότι «εφόσον υπάρχει πράγματι ενδιαφέρον από Ρώσους τουρίστες που επιθυμούν να επισκεφθούν τον ναό του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου στην Εύβοια, θα ήταν καλό να δρομολογηθεί μια τέτοια προσπάθεια είτε με το καράβι που εκτελεί δρομολόγιο μέχρι την Κρήτη είτε με εκείνο που εκτελεί δρομολόγιο μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σποράδων». Σε κάθε περίπτωση, υπογραμμίζει ότι «αυτά είναι ερωτηματικά που γεννήθηκαν μετά την έναρξη λειτουργίας της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και αυτό είναι θετικό και ευοίωνο».
Σε ό,τι αφορά, πάντως, την τουριστική κίνηση από τη Ρωσία σχολιάζει ότι τα δεδομένα των διανυκτερεύσεων φέτος, για το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο, παρουσιάζουν κάποια μείωση καθώς πέρσι ήταν 26.519 και φέτος 23.569.
Η Β. Πατουλίδου τονίζει την ανάγκη να υλοποιούνται πρωτοβουλίες που διατηρούν την εικόνα της Θεσσαλονίκης ως ελκυστικά ανερχόμενου προορισμού. Προς την κατεύθυνση αυτή, όπως εκτιμά, συμβάλλουν και η διαφήμιση της Περιφέρειας και του Δήμου και του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.