Όλα τα είχε η Χαλκίδα, η «Black Friday» της έλειπε...
Και φέτος μία απλή καθημερινή μέρα ήταν η λεγόμενη «Μαύρη Παρασκευή» στην Αβάντων που μονοπωλεί το ενδιαφέρον των Χαλκιδέων καταναλωτών. Κόσμο είχε όπως κάθε μέρα, ψώνια δεν έγιναν. Οι περισσότεροι πήγαν στην Αθήνα για να προλάβουν τις προσφορές που εξασφάλισαν ορισμένα μεγάλα πολυκαταστήματα και γιατί φυσικά δεν έχει καμία σχέση η μία αγορά με την άλλη.
Η «Black Friday» προήλθε από το ανεπίσημο όνομα της ημέρας που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα και γιαυτό έχει μεγάλη επιτυχία.
Και φέτος μία απλή καθημερινή μέρα ήταν η λεγόμενη «Μαύρη Παρασκευή» στην Αβάντων που μονοπωλεί το ενδιαφέρον των Χαλκιδέων καταναλωτών. Κόσμο είχε όπως κάθε μέρα, ψώνια δεν έγιναν. Οι περισσότεροι πήγαν στην Αθήνα για να προλάβουν τις προσφορές που εξασφάλισαν ορισμένα μεγάλα πολυκαταστήματα και γιατί φυσικά δεν έχει καμία σχέση η μία αγορά με την άλλη.
Η «Black Friday» προήλθε από το ανεπίσημο όνομα της ημέρας που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα και γιαυτό έχει μεγάλη επιτυχία.
Στην Ελλάδα έχει έρθει, από πέρυσι, για το θεαθήναι και το επικοινωνιακό τζέρτζελο, άσχετα αν κάποια καταστήματα των Αθηνών, κυρίως με ηλεκτρονικά είδη, έχουν την ευχέρεια να κάνουν μεγάλες προσφορές εκείνη την ημέρα.