Ερώτηση για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εύβοια κατέθεσαν προς τον υπουργό Παιδείας οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Γκιόκας, Γιάννης Δελής και Γιώργος Λαμπρούλης...
Αναλυτικά αναφέρουν:
«Τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, διαπιστώνεται πάνω από 70 εκπαιδευτικούς έλλειμμα στα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εύβοια. Αυτό μεταφράζεται σε πάνω από 1.500 ώρες εβδομαδιαίως. Σχολεία τα οποία έχουν το 50% των εκπαιδευτικών που προβλέπεται για να λειτουργήσουν αξιοπρεπώς, με αποτέλεσμα μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα να μη διδάσκονται. Συνέπεια αυτής της πολιτικής είναι το δημόσιο αγαθό που ονομάζεται Παιδεία να μην προσφέρεται σε αυτά τα παιδιά, καταπατώντας τα μορφωτικά δικαιώματά τους.
Την ίδια ώρα χιλιάδες είναι οι εκπαιδευτικοί που αναπληρώνουν τον εαυτό τους γυρνώντας σε τρία και τέσσερα σχολεία για να καλύψουν το ωράριό τους, αλλά και άλλων τόσων που περιμένουν, με τη βαλίτσα στο χέρι, τον ολιγόμηνο διορισμό τους. Εκπαιδευτικοί απαραίτητοι για τη λειτουργία των σχολείων, που έχουν όλες τις υποχρεώσεις των μονίμων αλλά όχι τα δικαιώματά τους με σχέσεις εργασίας που καταπατούν τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά τους δικαιώματα.
Ο μύθος της ''κανονικότητας'' που επανέρχεται στα σχολεία έχει καταρρεύσει στα μάτια των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών τους. Η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι η υποχρηματοδότηση, η υποστελέχωση και η αδιοριστία είναι στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης για ένα σχολείο μικρό και ευέλικτο, σχολείο που εξοντώνει και δεν μορφώνει τους μαθητές.
Με βάση τα παραπάνω ερωτάται ο κ. υπουργός:
Τι μέτρα έχει πάρει ή θα πάρει η κυβέρνηση ώστε να λυθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ολόκληρη η Εύβοια;
Τι μέτρα σκοπεύει να πάρει ώστε να λύσει οριστικά το ζήτημα των αναπληρωτών προχωρώντας στη μονιμοποίηση όλων όσοι εργάζονται ή πρόκειται να εργαστούν στα σχολεία της χώρας;».
Αναλυτικά αναφέρουν:
«Τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, διαπιστώνεται πάνω από 70 εκπαιδευτικούς έλλειμμα στα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εύβοια. Αυτό μεταφράζεται σε πάνω από 1.500 ώρες εβδομαδιαίως. Σχολεία τα οποία έχουν το 50% των εκπαιδευτικών που προβλέπεται για να λειτουργήσουν αξιοπρεπώς, με αποτέλεσμα μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα να μη διδάσκονται. Συνέπεια αυτής της πολιτικής είναι το δημόσιο αγαθό που ονομάζεται Παιδεία να μην προσφέρεται σε αυτά τα παιδιά, καταπατώντας τα μορφωτικά δικαιώματά τους.
Την ίδια ώρα χιλιάδες είναι οι εκπαιδευτικοί που αναπληρώνουν τον εαυτό τους γυρνώντας σε τρία και τέσσερα σχολεία για να καλύψουν το ωράριό τους, αλλά και άλλων τόσων που περιμένουν, με τη βαλίτσα στο χέρι, τον ολιγόμηνο διορισμό τους. Εκπαιδευτικοί απαραίτητοι για τη λειτουργία των σχολείων, που έχουν όλες τις υποχρεώσεις των μονίμων αλλά όχι τα δικαιώματά τους με σχέσεις εργασίας που καταπατούν τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά τους δικαιώματα.
Ο μύθος της ''κανονικότητας'' που επανέρχεται στα σχολεία έχει καταρρεύσει στα μάτια των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών τους. Η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι η υποχρηματοδότηση, η υποστελέχωση και η αδιοριστία είναι στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης για ένα σχολείο μικρό και ευέλικτο, σχολείο που εξοντώνει και δεν μορφώνει τους μαθητές.
Με βάση τα παραπάνω ερωτάται ο κ. υπουργός:
Τι μέτρα έχει πάρει ή θα πάρει η κυβέρνηση ώστε να λυθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ολόκληρη η Εύβοια;
Τι μέτρα σκοπεύει να πάρει ώστε να λύσει οριστικά το ζήτημα των αναπληρωτών προχωρώντας στη μονιμοποίηση όλων όσοι εργάζονται ή πρόκειται να εργαστούν στα σχολεία της χώρας;».