Οι εργαζόμενοι έχουν προγραμματίσει κινητοποιήσεις για την Τετάρτη 23 Ιανουαρίου...
Σε σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία τους αλλά και στο εργασιακό δυναμικό τους ετοιμάζονται να προβούν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ακολουθώντας το πλάνο που προτείνει η Pricewaterhousecoopers.
Η νέα διοίκηση καλείται να εφαρμόσει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ μέσα στην επόμενη τριετία και σύμφωνα με τις υποδείξεις του Υπερταμείου, το οποίο και ελέγχει το 90% της εταιρείας.
Η εφαρμογή των σαρωτικών αλλαγών κάθε άλλο παρά εύκολη θα είναι καθότι συναντούν ήδη σφοδρές αντιδράσεις από τους 6.000 εργαζομένους των ελληνικών ταχυδρομείων και οι οποίοι έχουν προγραμματίσει συλλαλητήριο και απεργία την Τετάρτη 23 Ιανουαρίου.
Βασικό ζητούμενο της όλης προσπάθειας είναι να κλείσει η «μαύρη τρύπα» στα έσοδα των ΕΛΤΑ, η οποία αγγίζει τα 80 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα από το «Πρώτο Θέμα» της Κυριακής, τα ΕΛΤΑ διεκδικούν περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ ως αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο για τις υπηρεσίες του την προηγούμενη πενταετία.
Το σχέδιο της προβλέπει μείωση των λειτουργικών εξόδων με κλείσιμο 215 καταστημάτων σε όλη τη χώρα και ταυτόχρονα απόλυση περισσότερων από 2.000 εργαζομένων.
Σε σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία τους αλλά και στο εργασιακό δυναμικό τους ετοιμάζονται να προβούν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ακολουθώντας το πλάνο που προτείνει η Pricewaterhousecoopers.
Η νέα διοίκηση καλείται να εφαρμόσει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ μέσα στην επόμενη τριετία και σύμφωνα με τις υποδείξεις του Υπερταμείου, το οποίο και ελέγχει το 90% της εταιρείας.
Η εφαρμογή των σαρωτικών αλλαγών κάθε άλλο παρά εύκολη θα είναι καθότι συναντούν ήδη σφοδρές αντιδράσεις από τους 6.000 εργαζομένους των ελληνικών ταχυδρομείων και οι οποίοι έχουν προγραμματίσει συλλαλητήριο και απεργία την Τετάρτη 23 Ιανουαρίου.
Βασικό ζητούμενο της όλης προσπάθειας είναι να κλείσει η «μαύρη τρύπα» στα έσοδα των ΕΛΤΑ, η οποία αγγίζει τα 80 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα από το «Πρώτο Θέμα» της Κυριακής, τα ΕΛΤΑ διεκδικούν περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ ως αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο για τις υπηρεσίες του την προηγούμενη πενταετία.
Το σχέδιο της προβλέπει μείωση των λειτουργικών εξόδων με κλείσιμο 215 καταστημάτων σε όλη τη χώρα και ταυτόχρονα απόλυση περισσότερων από 2.000 εργαζομένων.