Όπως εξήγησε, τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα θα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 55 λεπτά από τις 5 ώρες που είναι σήμερα.
Τα δρομολόγια θα εκτελούνται αρχικά από τρείς αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ και θα περιλαμβάνουν όλες τις ανέσεις για ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι και θα διαθέτουν ακόμη και WiFi. Πολύ σύντομα αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία ακόμη δυο υπερσύγχρονες αμαξοστοιχίες αντίστοιχες με το "Ασημένιο βέλος" που είχε έλθει δοκιμαστικά στα περυσινά εγκαίνια της ΔΕΘ.
Την νέα ηλεκτροδοτούμενη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 450 χλμ, αναμένεται να παρουσιάσει την ερχόμενη Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης συνοδευόμενος από τις Διοικήσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ καθώς και ολόκληρη τη σιδηροδρομική «Οικογένεια».