Η Διοίκηση της εταιρείας «Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ» κατέθεσε στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), αίτημα για αλλαγή της άδειάς της ώστε να δραστηριοποιηθεί στις επιβατικές μεταφορές και στο δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου...
Στις βλέψεις της εταιρείας είναι τα δρομολόγια μέχρι το Κιάτο και την Χαλκίδα, ενώ, ως γνωστόν, σήμερα δραστηριοποιείται μόνο στο τμήμα του προαστιακού από την Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το αεροδρόμιο με τους συρμούς του μετρό.
Η αίτηση για την επέκταση της αδείας κατατέθηκε στην ΡΑΣ λίγες ημέρες πριν τις βουλευτικές εκλογές και συνδέεται με τις εξαγγελίες του τέως Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, σύμφωνα με τις οποίες «το δημόσιο θα επανέλθει στις σιδηροδρομικές επιβατικές μεταφορές από τις οποίες αποσύρθηκε μετά την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική FSI».
Η ΣΤΑΣΥ πλέον θα πρέπει να περιμένει για την έγκριση του Σχεδίου Διαχείρισης Ασφάλειας, αλλά και να καταθέσει Στρατηγικό Σχέδιο (Business Plan), και σε περίπτωση που οι σχετικοί φάκελοι είναι πλήρεις, η διαδικασία επέκτασης της άδειας μπορεί να είναι διαρκέσει περί τους δύο μήνες.
Όμως, για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια θα χρειαστεί να γίνουν πολλά, τόσο από τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όσο και από το Υπερταμείο, καθώς θα απαιτηθούν προσλήψεις προσωπικού, εκπαίδευση μηχανοδηγών και προμήθεια του απαραίτητου τροχαίου υλικού, επενδύσεις που έχουν σημαντικό κόστος.
Στις βλέψεις της εταιρείας είναι τα δρομολόγια μέχρι το Κιάτο και την Χαλκίδα, ενώ, ως γνωστόν, σήμερα δραστηριοποιείται μόνο στο τμήμα του προαστιακού από την Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το αεροδρόμιο με τους συρμούς του μετρό.
Η αίτηση για την επέκταση της αδείας κατατέθηκε στην ΡΑΣ λίγες ημέρες πριν τις βουλευτικές εκλογές και συνδέεται με τις εξαγγελίες του τέως Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, σύμφωνα με τις οποίες «το δημόσιο θα επανέλθει στις σιδηροδρομικές επιβατικές μεταφορές από τις οποίες αποσύρθηκε μετά την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική FSI».
Η ΣΤΑΣΥ πλέον θα πρέπει να περιμένει για την έγκριση του Σχεδίου Διαχείρισης Ασφάλειας, αλλά και να καταθέσει Στρατηγικό Σχέδιο (Business Plan), και σε περίπτωση που οι σχετικοί φάκελοι είναι πλήρεις, η διαδικασία επέκτασης της άδειας μπορεί να είναι διαρκέσει περί τους δύο μήνες.
Όμως, για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια θα χρειαστεί να γίνουν πολλά, τόσο από τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όσο και από το Υπερταμείο, καθώς θα απαιτηθούν προσλήψεις προσωπικού, εκπαίδευση μηχανοδηγών και προμήθεια του απαραίτητου τροχαίου υλικού, επενδύσεις που έχουν σημαντικό κόστος.