Η «Black Friday» προήλθε από το ανεπίσημο όνομα της ημέρας που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα και γιαυτό έχει μεγάλη επιτυχία...
Στην Ελλάδα έχει έρθει, εδώ και δύο χρόνια, για το θεαθήναι και το επικοινωνιακό τζέρτζελο, άσχετα αν κάποια καταστήματα των Αθηνών, κυρίως με ηλεκτρονικά είδη, έχουν την ευχέρεια να κάνουν μεγάλες προσφορές εκείνη την ημέρα.
Για την τιμή των όπλων ουρές μπορεί να εμφανιστούν μόνο στα μεγάλα εμπορικά κέντρα και αυτό καθώς η Black Friday αποτελεί μίας πρώτης τάξης ευκαιρία για μαζική κοπάνα και ψώνια των λίγων ευρώ από τους μαθητές.
Όσο για τη Χαλκίδα...
Οι περισσότεροι πάνε στην Αθήνα για να προλάβουν τις προσφορές που εξασφάλισαν ορισμένα μεγάλα πολυκαταστήματα και γιατί φυσικά δεν έχει καμία σχέση η μία αγορά με την άλλη.
Μέτριας υποδοχής έτυχε φέτος η Black Friday στη χώρα μας, καθώς η εικόνα ήταν αρκετά διαφοροποιημένη σε σχέση με πέρυσι...
Ακόμα και στο Σύνταγμα σε κεντρικό κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών, το πρωί της Παρασκευής (29-11-2019) δεν βρέθηκε κανείς να περιμένει πότε θα ανοίξει το μαγαζί…
Η εικόνα αποδίδεται σε μια σειρά παραγόντων, κυρίως όμως στο γεγονός ότι οι προσφορές σε αρκετές αλυσίδες - κυρίως τεχνολογίας - ξεκινούν από την αρχή της εβδομάδας ή ακόμα και διαδικτυακά από την περασμένη Κυριακή με αποτέλεσμα να μιλάμε για Black Friday Week. Έτσι στην χώρα μας οι αγορές είναι μοιρασμένες μέσα στην εβδομάδα όταν στο εξωτερικό είναι κυρίως υπόθεση της μίας ημέρας.
Εξάλλου τις δύο πρώτες χρονιές το παιχνίδι ήταν μοιρασμένο σε λίγες αλυσίδες και στα φυσικά καταστήματα. Πλέον στον χορό έχουν μπει σχεδόν όλες οι εταιρείες, ενώ ένας μεγάλος αριθμός καταναλωτών που έχουν εξοικειωθεί με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές προκειμένου να αποφύγει τις ουρές, κάνει χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Χαρακτηριστικό είναι το σχεδιάγραμμα από τα στοιχεία του Google Trends της περσινής αντίστοιχης εβδομάδας που δείχνει ότι οι Έλληνες ήδη από Δευτέρα ψάχνουμε σε υπερδιπλάσιο βαθμό τις προσφορές από ότι στον υπόλοιπο κόσμο.
Στην Ελλάδα έχει έρθει, εδώ και δύο χρόνια, για το θεαθήναι και το επικοινωνιακό τζέρτζελο, άσχετα αν κάποια καταστήματα των Αθηνών, κυρίως με ηλεκτρονικά είδη, έχουν την ευχέρεια να κάνουν μεγάλες προσφορές εκείνη την ημέρα.
Για την τιμή των όπλων ουρές μπορεί να εμφανιστούν μόνο στα μεγάλα εμπορικά κέντρα και αυτό καθώς η Black Friday αποτελεί μίας πρώτης τάξης ευκαιρία για μαζική κοπάνα και ψώνια των λίγων ευρώ από τους μαθητές.
Όσο για τη Χαλκίδα...
Οι περισσότεροι πάνε στην Αθήνα για να προλάβουν τις προσφορές που εξασφάλισαν ορισμένα μεγάλα πολυκαταστήματα και γιατί φυσικά δεν έχει καμία σχέση η μία αγορά με την άλλη.
Μέτριας υποδοχής έτυχε φέτος η Black Friday στη χώρα μας, καθώς η εικόνα ήταν αρκετά διαφοροποιημένη σε σχέση με πέρυσι...
Ακόμα και στο Σύνταγμα σε κεντρικό κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών, το πρωί της Παρασκευής (29-11-2019) δεν βρέθηκε κανείς να περιμένει πότε θα ανοίξει το μαγαζί…
Η εικόνα αποδίδεται σε μια σειρά παραγόντων, κυρίως όμως στο γεγονός ότι οι προσφορές σε αρκετές αλυσίδες - κυρίως τεχνολογίας - ξεκινούν από την αρχή της εβδομάδας ή ακόμα και διαδικτυακά από την περασμένη Κυριακή με αποτέλεσμα να μιλάμε για Black Friday Week. Έτσι στην χώρα μας οι αγορές είναι μοιρασμένες μέσα στην εβδομάδα όταν στο εξωτερικό είναι κυρίως υπόθεση της μίας ημέρας.
Εξάλλου τις δύο πρώτες χρονιές το παιχνίδι ήταν μοιρασμένο σε λίγες αλυσίδες και στα φυσικά καταστήματα. Πλέον στον χορό έχουν μπει σχεδόν όλες οι εταιρείες, ενώ ένας μεγάλος αριθμός καταναλωτών που έχουν εξοικειωθεί με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές προκειμένου να αποφύγει τις ουρές, κάνει χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Χαρακτηριστικό είναι το σχεδιάγραμμα από τα στοιχεία του Google Trends της περσινής αντίστοιχης εβδομάδας που δείχνει ότι οι Έλληνες ήδη από Δευτέρα ψάχνουμε σε υπερδιπλάσιο βαθμό τις προσφορές από ότι στον υπόλοιπο κόσμο.