«Φωτιά» από κλήσεις έχει πάρει η τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, που υπάγεται στο Υπουργείο Ανάπτυξης...
Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί σε 24ωρη βάση και καθημερινά γίνονται δεκάδες καταγγελίες από καταναλωτές για φαινόμενα αισχροκέρδειας αλλά και για παραβάσεις των μέτρων που έχουν ληφθεί για τον περιορισμό εξάπλωσης του κορονοϊού.
Παράλληλα, καταγγελίες γίνονται και μέσω διαδικτύου στην ιστοσελίδα http://www.mindev.gov.gr
Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί σε 24ωρη βάση και καθημερινά γίνονται δεκάδες καταγγελίες από καταναλωτές για φαινόμενα αισχροκέρδειας αλλά και για παραβάσεις των μέτρων που έχουν ληφθεί για τον περιορισμό εξάπλωσης του κορονοϊού.
Παράλληλα, καταγγελίες γίνονται και μέσω διαδικτύου στην ιστοσελίδα http://www.mindev.gov.gr