«Φωτιά»
από κλήσεις και από την Εύβοια έχει πάρει η τηλεφωνική γραμμή «1520» της Γενικής Γραμματείας
Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, που υπάγεται στο Υπουργείο
Ανάπτυξης...
Η
τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί σε 24ωρη βάση και καθημερινά γίνονται
δεκάδες καταγγελίες από καταναλωτές για φαινόμενα αισχροκέρδειας αλλά
και για παραβάσεις των μέτρων που έχουν ληφθεί για τον περιορισμό
εξάπλωσης του κορονοϊού.
Παράλληλα, καταγγελίες γίνονται και μέσω διαδικτύου στην ιστοσελίδα http://www.mindev.gov.gr
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, δεκάδες είναι οι καταγγελίες από την Χαλκίδα και την υπόλοιπη Εύβοια ότι δεν τηρούνται τα μέτρα κατά του κορονοϊού, ειδικά σε επιχειρήσεις που παραμένουν ανοιχτές και κάνουν λόγο για «στραβά μάτια» των αστυνομικών, όπως σε περίπτερο της Χαλκίδας που γίνεται το «έλα να δεις» και το οποίο διατηρεί αδερφή αστυνομικού, για κατάστημα με παπούτσια στη Χαλκίδα ότι αρκετές μέρες έχει εντοπιστεί ανοιχτό και δέχεται πελάτες, για καφετέριες και ψητοπωλεία όπου μαζεύονται πελάτες να παρακολουθούν αγώνες μπάσκετ και ποδοσφαίρου, κ.α., αλλά και κατά Ιερέων, υπαλλήλων, Δημάρχων και δημοτικών συμβούλων που κυκλοφορούν ανενόχλητοι χωρίς να ελέγχονται.