Το αποκαλούμενο «λευκό βέλος», συνέχισε το δρομολόγιό του προς Αθήνα με χαμηλή ταχύτητα και αναμενόταν να φτάσει στον προορισμό του αργά το βράδυ. Εκτελούσε το βραδινό δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα.
Τα δρομολόγια με την υπερταχεία, που κάνουν τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη-Αθήνα σε λιγότερο από 4 ώρες, ξεκίνησαν μόλις την Κυριακή 16 Μαΐου.
Ωστόσο, έρευνα δημοσιογράφων από 13 χώρες έχει αναδείξει τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι υπερταχείες ETR-470. Έπειτα όμως από διαβεβαιώσεις ότι έχουν ολοκληρωθεί οι έλεγχοι, μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα καταγράφεται η πρώτη βλάβη.
Η εταιρεία, σε σχετική ερώτηση της «Εφ.Συν.», παραδέχθηκε ότι το τρένο παρουσίασε μια «αστοχία» και θα αποζημιωθούν οι επιβάτες, δεν εξηγεί τους λόγους της αστοχίας αυτής.
Ειδικότερα, ανέφερε:
«Το τρένο τώρα βρίσκεται στην Τιθορέα. Ως πλήρως ανακαινισμένο, όπως όλα τα καινούργια τρένα, ενδέχεται να παρουσιάσει κάποια απροσδόκητη αστοχία. Φροντίζουμε τους επιβάτες μας και θα αποζημιωθούν πλήρως. Είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με την τεχνική ομάδα».