Όπως αποκαλύπτει το EviaZoom.gr το ημερολόγιο έγραφε 23 Φεβρουαρίου 2023 όταν το εν λόγω τρένο - φονιάς «InterCity 62» τα είχε «φτύσει» λόγω βλάβης στην Οινόη με κατεύθυνση προς τον σιδηροδρομικό σταθμό της Χαλκίδας και είχε αναχωρήσει με 82 λεπτά καθυστέρηση.
Πολλά τα προβλήματα των σιδηρόδρομων
Ο Γραμματέας της ΓΣΕΕ αποκάλυψε πως δεν υπάρχουν συστήματα GPS από τον σιδηρόδρομο, τα οποία θα έδειχναν που ακριβώς βρίσκεται κάθε τρένο. Ακόμη, ο ίδιος ανέφερε πως τα συστήματα αυτά έχουν αγοραστεί από το 2000 χωρίς να έχουν τοποθετηθεί.
Ακόμη, είπε ότι «δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχουμε τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών ιδιωτικοποιημένη, τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία επισκευών ιδιωτικοποιημένη, και ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του. Δεν είναι σημερινό φαινόμενο, είναι διαχρονικό και η ευθύνη όλων των κυβερνήσεων ήταν αυτή».
Επιπλέον, υπογράμμισε ότι «τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανηθεί είναι παρά πολλά. Για παράδειγμα, στη Γαλλία έχουν δαπανηθεί 5 δισ. ενώ εδώ πάνω από 15 δισεκατομμύρια έχουν ξοδευτεί και δεν έχουμε σιδηρόδρομο».