Είχε συνεργαστεί με πολλά εγχώρια ΜΜΕ, ανάμεσα στα οποία η Athens Voice, το iefimerida, το ΒΗΜΑ κ.α.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι ώρας, η 52χρονη δημοσιογράφος κατέρρευσε ξαφνικά ενώ βρισκόταν στο σπίτι της, με τη μητέρα της, στον ένατο μήνα της εγκυμοσύνης της.
Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, όμως ήταν ήδη νεκρή.
Οι γιατροί προχώρησαν σε καισαρική και έδωσαν μάχη για να κρατήσουν στη ζωή το μωρό της, με το νεογέννητο να νοσηλεύεται στη μονάδα εντατικής νοσηλείας νεογνών του νοσοκομείου «Αλεξάνδρα».
Η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ για τον θάνατο της:
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ εκφράζει τη βαθύτατη οδύνη του για τον αδόκητο θάνατο της συναδέλφου Ισμήνης (Ίσμας) Τουλάτου, η οποία έφυγε, χθες το πρωί, από τη ζωή, σε ηλικία 52 ετών. Η Ίσμα Τουλάτου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971. Ήταν απόφοιτος της Πρότυπης Σχολής Αναβρύτων, πτυχιούχος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών και διπλωματούχος πιάνου και ανώτερων θεωρητικών του Ωδείου Αθηνών. Λάτρευε τη μουσική, την όπερα, τη μόδα, τον πολιτισμό και ήθελε από πολύ μικρή να γίνει δημοσιογράφος.
Τη δημοσιογραφική της καριέρα ξεκίνησε το 1995 στον «Τύπο της Κυριακής» όπου παρέμεινε έως το 1997, καλύπτοντας το πολιτιστικό ρεπορτάζ, με κύριο τομέα ευθύνης το θέατρο, τα εικαστικά και τις συνεντεύξεις προσωπικοτήτων. Στη συνέχεια, εργάστηκε στο «ΒΗΜΑ», επίσης στο πολιτιστικό ρεπορτάζ, για θέματα θεάτρου και μουσικής, τόσο στην ημερήσια έκδοση όσο και στο ένθετο «Το άλλο Βήμα» της Κυριακής.
Από το 2000 απασχολήθηκε παράλληλα στο «ΒHmagazino» και σε άλλα περιοδικά, όπως τα «Bazaar», «Elle», «Madame Figaro» κ.ά., πάντοτε για θέματα μόδας και πολιτισμού. Τα τελευταία χρόνια συνεργαζόταν με την «Athens Voice» και την ιστοσελίδα iefimerida.gr.
Κατά τη διάρκεια της λαμπρής καριέρας που διέγραψε ως συντάκτρια του πολιτιστικού ρεπορτάζ είχε πολλές επιτυχίες και αποκλειστικότητες στο ενεργητικό της. Θα μείνουν ζωντανά στην μνήμη των συνεργατών και των αναγνωστών της οι συνεντεύξεις της με τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής, τα καίρια άρθρα της, με όλες τις εξελίξεις από τον χώρο της σύγχρονης όπερας και της κλασικής μουσικής, το μόνιμο «παρών» της στις συναυλίες του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, του Ηρωδείου και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (ΕΛΣ)...»