Θερινές εκπτώσεις: Πότε ξεκινούν και πόσο θα διαρκέσουν - Κάλεσμα και οδηγίες από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών στους καταναλωτές όλης της χώρας | EviaZoom.gr - Εύβοια News
10 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM
BANNER TRIACON
 

Θερινές εκπτώσεις: Πότε ξεκινούν και πόσο θα διαρκέσουν - Κάλεσμα και οδηγίες από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών στους καταναλωτές όλης της χώρας

Την Δευτέρα 8 Ιουλίου 2024 ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι 31 Αυγούστου...

Τα καταστήματα μπορούν να είναι προαιρετικά ανοιχτά τη δεύτερη Κυριακή του Ιουλίου, στις 14 Ιουλίου, με πλαίσιο ωραρίου από 11πμ έως 8μμ.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών προτείνει τη λειτουργία των καταστημάτων από τις 11π.μ έως τις 6μ.μ ενώ έχει εκδόσει και οδηγίες για τους καταναλωτές.

Ο Σύλλογος υπενθυμίζει ότι σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή που εφάρμοζε ο έμπορος για καθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Συμπληρωματικά να χρησιμοποιείται ποσοστό π.χ. "20% έκπτωση".

Ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος των 30 ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής.

Τι να προσέχουν οι καταναλωτές στις θερινές εκπτώσεις...

Όπως σε κάθε περίοδο εκπτώσεων, έτσι και στις θερινές εκπτώσεις οι καταναλωτές θα πρέπει να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή. Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται.

Το ποσοστό της έκπτωσης θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού ("από …. % έως …. %").

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.

Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Οι καταναλωτές θα πρέπει να ζητάνε απόδειξη. Εκτός από λόγους φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος η απόδειξη είναι απαραίτητη για την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές.

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ GOOGLE

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA