Εκατομμύρια Αμερικανοί έκαναν ουρές σε μεγάλα καταστήματα της Νέας Υόρκης και άλλων Πολιτειών με δισεκατομμύρια τζίρο για τις επιχειρήσεις.
ΒΙΝΤΕΟ:
Σύμφωνα με την Adobe παράλληλα, οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν επίσης κατά 10,2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Τα προϊόντα που είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση περιλάμβαναν είδη μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου και μαλλιών, καθώς και bluetooth ηχεία και μηχανές εσπρέσο, σύμφωνα με τα δεδομένα της Adobe.
Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση στις πωλήσεις παιχνιδιών, που σημείωσαν άνοδο 622% σε σχέση με τον μέσο όρο των καθημερινών πωλήσεων του Οκτωβρίου. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν κατά 561%, ενώ οι οικιακές συσκευές παρουσίασαν άνοδο 476%.
Συγκριτικά με προηγούμενα έτη, οι διαδικτυακές δαπάνες τη Black Friday ανήλθαν στα 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και στα 9,1 δισεκατομμύρια το 2022, σύμφωνα με την Adobe.