
Τα αιτήματα του ΣΑΤΑ, όπως αυτά αναφέρονται στη σχετική ανακοίνωση που εστάλη στο EviaZoom.gr, είναι:
- Ελεύθερη είσοδος των ΕΔΧ ταξί στις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας (λεωφορειολωρίδες).
- Να δοθεί λύση στο πρόβλημα της υποκλοπής έργου από εταιρείες με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό.
- Να σταματήσουν οι παράνομες εκπτώσεις – προσφορές της Uber και της Bolt που παρανομούν σκόπιμα (δεν τηρούν το νόμιμο κόμιστρο που ορίζει η πολιτεία) και εντείνουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό.
- Να εφαρμοστεί η τροπολογία που απαγορεύει την είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρεία (Ν. 4607/2019 άρθρο 75).
- Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των ΕΙΧ και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.
- Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των ΕΙΧ κατά 33%.
- Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό.
- Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί.
- Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά.
- Με το ΕΙΧ αγοράζει χρόνο για τη μετακίνησή του.
- Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί.
- Κατάργηση των επίμαχων διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου και άμεση εφαρμογή αφορολόγητου ορίου 12.000 ευρώ.
- Αρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026.
- Η πρότασή μας είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
- Ελεύθερη ταξινόμηση πολυθέσιων ΕΔΧ ταξί και μεταχειρισμένων 5ετίας.
- Κατάργηση της φιξ τιμής αεροδρομίου